پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۳۹۹۶
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۶
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی لرستان با انتقاد از قیمت بالای مسکن در نامه‌ای به دادستان مرکز استان، نسبت به قیمت بالای آن هشدار داد.
شعار سال: دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان لرستان در رابطه با وضعیت افزایش روز افزون اجاره بهای مسکن در لرستان و عدم ورود جدی مسئولان امر برای ساماندهی این اوضاع، به دادستان مرکز لرستان نامه نوشت.
متن نامه به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای رازانی، دادستان محترم استان لرستان
سلام علیکم
بی مقدمه به سراغ اصل موضوع می‌روم؛ گرانی نرخ مسکن و اجاره بها کمر مردم استان لرستان را شکسته است! مطلعید که نرخ اجاره‌ها در برخی مناطق حوزه مدیریتی جنابعالی به بیش از ۱۰۰ درصد افزایش داشته و هرج و مرج افسارگسیخته بر بازار مسکن سایه انداخته است؟! ندای اضطراب قلب اجاره نشینان که بیش از ۳۵ درصد جمعیت استان را به خود اختصاص داده، در حالی از سرتاسر استان لرستان به گوش می‌رسد که کوچک‌ترین نشانه‌ای از عزم راسخ و همت جهادی از سوی مسئولان این امر در جهت حل این معضل همه گیر در استان مشاهده نمی‌شود.
رکود اقتصادی، تورم فزاینده در حوزه‌های مختلف، نرخ بیکاری قابل توجه و اخیراً هم موضوع مسکن! مردم استان لرستان چه گناهی را مرتکب شده‌اند که باید چونان شمع در سایه غفلت مسئولان بسوزند و آب شوند؟! بی گمان مسئولان اجرایی و نظارتی استان باید پاسخگوی اوضاع نا به سامان به وجود آمده در حوزه مسکن باشند.
آیا وقت آن نرسیده است که مسئولان از میز مدیریتی خود اندکی جدا شوند و در کوچه و خیابان، درد دل مردم مظلوم و غیرتمند این استان را بشنوند؟! اوضاع خوب نیست جناب آقای دادستان! ما و شما باید در پیشگاه خدای متعال پاسخگوی این مردم مؤمن و متدین باشیم. چرا با ورود به هنگام و مؤثر و همچنین اعمال نظارت جدی در این حوزه بازار را مدیریت نمی‌کنید و با بعض اخلال گران بازار مسکن در استان لرستان برخورد نمی‌کنید؟
بسیج دانشجویی استان لرستان نشان داده که همواره حامی منافع مردم بوده، هست و خواهد بود؛ امروز نیز با نهایت صراحت در بیان و البته صداقت در نیّت از شما درخواست می‌کنیم که با ورود منطقی و جهادی به این مسئله، فکری به حال آشفتگی بازار مسکن کنید و ضمن برخورد با متخلفان در این امر موجب امنیت فکری اجاره نشینان را فراهم کنید. والسلام
علی جابری
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان لرستان

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹، کد خبر: ۴۹۵۷۹۱۸، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین