پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۴۶۴
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۹
رفتار بسیار نامناسب با سگ‌های ولگرد«سطح فرهنگ هر جایی را می‌توان از نوع برخوردشان با حیوانات فهمید»
شعارسال: در شهر ما نیز همانند دیگر جاها شاهد همزیستی انسان با حیوانات هستیم. همزیستی که صحنه‌های زیبا و گاها زشتی را شامل می‌شود. با ممنوعیت عبور و مرور دام در داخل شهر نقش سگ‌های گله تا حدودی کمرنگ‌تر شده است و به تبع آن شاهد زیاد شدن سگ‌های ولگرد در سطح شهر هستیم. متاسفانه نکته تلخی که شاهد آن هستیم بد رفتاری و حیوان آزاری در برخورد با این حیوانات بی دفاع هستیم. طوری که پیدا کردن یک سگ ولگرد با چهار پای سالم، کار سختی هست.

بد رفتاری و حیوان آزاری می‌تواند دلایل متفاوتی داشته باشد، از ایجاد لبخند و خودنمایی برای دیگران گرفته تا عدم رشد اجتماعی و اخلاقی و یا مسایل روانی حل نشده. ولی مطمئنا هر انسان سالمی اگر در پیش خودش اندکی فکر بکند، رفتار بد خود را با حیوانات تغییر خواهد داد.

از رفتار عمومی خودمان که بگذریم متاسفانه رفتار ارگان‌های مربوط به این امر نیز گاها بسیار زننده است. بعضا شاهد روش‌های خشن و غیر اخلاقی برای معدوم کردن سگ های ولگرد هستیم.

امیدواریم که بدرفتاری با حیوانات متوقف بشود و مسئولین با برنامه‌ریزی‌های مناسب و با در نظر گرفتن مسائل اخلاقی این مسئله را به نحو احسن حل بکنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری اوجاق، تاریخ انتشار: پنجشنبه 18 شهریور 1395، کد خبر: - ، www.ocaq.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین