پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۵۲۰۴
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۰
عضو شورای شهر تهران گفت: برخی از زیرمجموعه‌های شهرداری که بنا به انحلال آن‌ها بوده بعد از ۱۲ سال هنوز حقوق می‌گیرند! همچنین فخاری شایعه برکناری شهردار را در پی انتقاداتی از سوی اعضا رد کرد.

شعار سال: امروز جلسه هم‌اندیشی 4ساعته‌ای میان اعضا شورا با شهردار با موضوع اصلاح ساختار شهرداری تهران برگزار شد.

کانال‌های غیر رسمی اعلام کردند که برخی از اعضای شورا انتقادات جدی را نسبت به لایحه اصلاح ساختار شهرداری مطرح کرده و برخی نیز از توقف فعالیت‌های اساسی در شهر به شهردار تهران گلایه کردند و حتی حرف‌هایی درباره برکناری هم به میان آمده است.

الهام فخاری، عضو شورای شهر تهران در پاسخ به پرسشی درباره جزییات جلسه هم‌اندیشی امروز اعضا با شهردار تهران گفت: من در این جلسه به صورت آنلاین شرکت کرده و انتقادات خود را نسبت به لایحه مذکور به صراحت بیان کردم.

او ادامه داد: برخی از زیرمجموعه‌های شهرداری که بنا به انحلال آن‌ها بوده، بعد از 12 سال هنوز مدیر تسویه دارند و به اعضا هیئت مدیره‌شان حقوق پرداخت می‌شود. هنوز شرکت یادمان سازه که برای احداث برج میلاد به شهرداری تهران الحاق شده، پابرجاست و نیروهای آن حقوق می‌گیرند، آن وقت ما به دنبال اصلاح ساختار هستیم!

این عضو شورا با بیان اینکه شهرداری به دنبال حذف اداره کل سلامت است، تاکید کرد: این اداره کل در دوران کرونا رویکرد اجتماعی داشت و حالا شهرداری می‌خواهد آن را حذف کند. ما شرکت‌های اقتصادی زیادی داریم که باید تکلیف کارکردشان مشخص شود و اگر امکانش وجود دارد به درآمدزایی برای کمک به شهر برسند، آن وقت ما به دنبال این هستیم که شهرداری هشت معاونت داشته باشد و یا هفت معاونت.

فخاری تاکید کرد کارهای زیادی برای انجام دادن هست و زمانی که آن‌ها به نتیجه رسید، باید به فکر اصلاح ساختار باشیم نه حالا.

او همچنین درباره خبری مبنی بر اینکه شهردار تهران در پی انتقاداتی برکنار خواهد شد، گفت: خبر فوق شایعه است، انتقاد به معنی برکناری نیست!

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری اقتصاد آنلاین،‌ به تاریخ: ۱۰ تیر ۱۳۹۹، کدخبر: 449711، www.eghtesadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین