پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۵۳۶۴
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۰
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان لرستان گفت: با گذشت سومین روز از تجمع اعتراضی صنف ضایعات در مقابل فرمانداری بروجرد بی‌توجهی مسئولان این شهرستان به مطالبات مردم نمایان‌تر شد.

شعار سال: علی جابری، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان لرستان در خصوص اعتراضات صنف ضایعات بروجرد گفت: ماجرا از این قرار است که شرکتی با عنوان «کارخانه بازیافت پسماند بروجرد» با مدیریت شخصی غیر بومی در قراردادی با شهرداری بروجرد، قرار است مدیریت تمامی پسماند شهرستان بروجرد را در اختیار بگیرد. با حرکت به سمت به اجرا در آوردن این طرح، باید صد‌ها واحد خرد و کلان جمع آوری ضایعات در شهرستان بروجرد (که در یک تخمین بیش از ۳۰۰۰ نفر را مشغول به کار کرده اند) فعالیت خود را به حالت تعطیل در آورده و تحت مدیریت این شرکت به فعالیت خود ادامه دهند.

جابری اضافه کرد: از همین جهت طی چند روز گذشته، واحد‌های جمع آوری ضایعات در شهرستان بروجرد که بخش قابل توجهی از آن‌ها دارای مجوز نیز هستند، پلمپ شده و این اقدام، موجب شد تا این قشر زحمتکش و مظلوم با تجمع در مقابل فرمانداری شهرستان بروجرد، صدای اعتراض خود را به مقامات اجرایی شهرستان برسانند.

 
//تجمع اعتراضی صنف ضایعات بروجرد به روز سوم رسید / پیگیر مطالبات معترضان هستیم
 
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان لرستان ادامه داد: بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بروجرد در ساعات ابتدایی اطلاع از این تجمع در بین این مردم گله‌مند حضور پیدا کرد و پیگیری مطالبات بحق این قشر زحمتکش را به عنوان کار ویژه خود تعریف کرد. حال با گذشت سومین روز از تجمع اعتراضی صنف ضایعات در مقابل فرمانداری شهرستان بروجرد باید اعلام کرد که بی توجهی مسئولان شهرستان بروجرد اعم از شورای شهر و شهرداری و... به مطالبات این مردم واضح‌تر از آن است که بتوان آن را انکار کرد؛ از برخورد سرد و غیر دغدغه مندانه رئیس و اعضای شورای شهر بروجرد تا وعده‌های بی ثمر فرماندار شهرستان بروجرد!

وی خاطرنشان کرد: این مردم شریف و زحمتکش چه گناهی را مرتکب شده اند که مستحق این سطح از بی‌توجهی مسئولان هستند؟ مکرراً از تجمع کنندگان می‌شنویم که ضابطین پسماند شهرداری بروجرد با تندی و خشونت اقدام به توقیف اسباب کار واحد‌های سیار جمع‌آوری ضایعات کرده و در صورت مقاومت، آن فرد را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند! سوال این است که این برخورد خارج از اخلاق و قانون با مردم، از کجای اسلام و انقلاب برداشت شده است؟!
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بروجرد اظهار کرد: روز سوم تجمع اعتراضی صنف ضایعات در حالی سپری شد که حتی یک نفر از مسئولان شهرستان بروجرد در میان این جمعیت معترض حاضر نشدند و به مطالبات آنان توجهی نکردند؛ بر این اساس، فضای دانشجویی شهرستان بروجرد تصمیم خود را گرفته است و به عنوان تریبون مردم از حق آنان دفاع خواهیم کرد و با پیگیری مطالبه این قشر، مراتب را به اطلاع مردم شهرستان بروجرد خواهیم رساند.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار 11 تیر    99، کد خبر:   858994، www.snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین