پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۵۵۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳
ماجد مسعودی گفت: کمیساریای حقوق بشر، مکانیسمی که طرفهای مربوط در دفن اجساد فوت شدگان بر اثر ویروس کرونا دنبال میکنند را با ارزش می داند. مکانیسمی که با آموزه های اسلام همخوانی دارد و بر اساس گامهای شدید بهداشتی است.

شعار سال:ماجد مسعودی، مسئول دفتر کمیساریا در این استان، طی گزارشی به خبرگزاری رسمی عراق گفت: کمیساریای حقوق بشر، مکانیسمی که طرفهای مربوط در دفن اجساد فوت شدگان بر اثر ویروس کرونا دنبال میکنند را با ارزش می داند. مکانیسمی که با آموزه های اسلام همخوانی دارد و بر اساس گامهای شدید بهداشتی است.

او همچنین افزود که این کمیساریا بصورت مستمر، مکانیسم دنبال شده در عملیات تدفین و اقدامات قبل از آن که ضامن حقوق متوفی و خویشاوندانش در زمان تدفین میباشد را کنترل میکند.

مسعودی اخبار پخش شده در رسانه های ارتباط جمعی مبنی بر اینکه عملیات دفن فوت شدگان بر اثر کورونا در استان کربلا بصورت ناآگاهانه و با بی تدبیری صورت میگیرد را تکذیب کرد و تاکید نمود که کمیساریا از روز اول، عملکرد طرفهای مسئول دفن را دنبال میکند و ما شاهد توجه زیاد آنها به توصیه های مرجع عالی دینی و دستورالعملهای بهداشتی بوده ایم. او همچنین توضیح داد که قبرستان ویژه فوت شدگان کرونا برای حدود ۴۰ فوت شده بر اثر ویروس جا دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه بین المللی شفقنا ، تاریخ انتشار: 13 تیر ۱۳۹۹، کد خبر: 967464،www.fa.shafaqna.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
0
0
دفن فوتی های کرونایی در خاموشی و تنهایی است و خیلی دلگیر و عذاب آور برای بازماندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین