پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۵۷۶۵
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۲
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت که ترانس برق نیروگاه شهید مدحج زرگان اهواز امروز شنبه زیر بار سنگین تامین برق، آتش گرفت .

شعار سال: ابراهیم قنبری بیان کرد: در ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه امروز ترانس برق نیروگاه زرگان دچار آتش سوزی شد که برای مهار آتش پنج دستگاه خودرو و ۱۶ نیرو به منطقه اعزام شدند.

به گفته وی این اتش سوزی در مدتی کوتاه مهار و خاموش شد.

در همین حال سخنگوی صنعت برق نیز در گفت و گویی با تایید این آتش سوزی، اظهار داشت: آتش‌سوزی از اتصالی یکی از ترانسفورماتور‌های نیروگاه رخ داد که با اقدام به موقع، در زمانی کوتاه مهار و خاموش شد.

مصطفی رجبی مشهدی در ادامه با بیان اینکه این آتش‌سوزی موجب از مدار خارج شدن ۱۱ پست برق منطقه‌ای و به موجب آن خاموشی مقطعی در بخشی از اهواز شد، گفت: اکنون خاموشی به وجود آمده برطرف شده و مشکلی در تامین برق این مناطق شهر وجود ندارد.

وی همچنین اشاره کرد که واحد بخار نیروگاه زرگان در مدار بهره برداری است و واحد گازی آن نیز پس از ایمن سازی شرایط، به مدار بازخواهد گشت.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری جمهوری اسلامی ایرنا ، تاریخ انتشار 14 تیر    99، کد خبر:   83843951، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین