پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۶۴۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
بانک پاسارگاد که همواره در عرصه ایفای مسوولیت‌های اجتماعی، نام خود را به عنوان یکی از بانک‌های پیشرو مطرح کرده است در عرصه مقابله با کرونا هم اقدامات موثری را در راستای کمک به جامعه پزشکی، اطلاع رسانی عمومی و فرهنگ سازی، پیشگیری، ارائه خدمات ویژه به مشتریان انجام داده است و اقدامات متعدد زیادی را در دستور کار دارد.
شعار سال: بانک پاسارگاد با انجام اقدامات متعددی در حوزه‌های اطلاع رسانی، پیشگیری و مقابله با کرونا در سطح کشور سنگ تمام گذاشت.
 
 بانک پاسارگاد که همواره در عرصه ایفای مسوولیت‌های اجتماعی، نام خود را به عنوان یکی از بانک‌های پیشرو مطرح کرده است در عرصه مقابله با کرونا هم اقدامات موثری را در راستای کمک به جامعه پزشکی، اطلاع رسانی عمومی و فرهنگ سازی، پیشگیری، ارائه خدمات ویژه به مشتریان انجام داده است و اقدامات متعدد زیادی را در دستور کار دارد.

در این راستا، بانک پاسارگاد علاوه بر ویزیت مجازی بیماران از طریق دستگاه تله مدیسین (Telemedicine) در پایگاه تشخیص سیار، با پرداخت مبلغ ۳۰ میلیارد ریال جهت خرید تجهیزات و ملزومات درمانی، دارو و اقلام مورد نیاز از دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور حمایت کرد.

تشکیل کارگروه ویژه پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، تهیه و نصب حفاظ‌های جدا کننده پلکسی روی باجه‌های شعب، استقرار تجهیزات تب‌سنجی و اندازه‌گیری دمای بدن تمامی مراجعه کنندگان به ساختمان‌های ستادی بانک و ممانعت از ورود افراد شناسایی شده با علایم بیماری، تهیه و توزیع مستمر تجهیزات پیشگیری در برابر ویروس کرونا (شامل ماسک، شیلد محافظ، محلول ضد عفونی کننده دست، دستکش و مایع چند منظوره ضدعفونی کننده سطوح) برای استفاده تمامی کارکنان در سطح شعبه‌ها و واحد‌های ستادی بانک، اعطای مجوز حتی بیش از بودجه ابلاغی سالیانه برای خرید تأمین اقلام بهداشتی، ضدعفونی مستمر محیط شعبه و واحد‌های ستادی و تجهیزات بانکی، تغییر در چیدمان صندلی‌های انتظار شعبه‌ها و واحد‌های ستادی به جهت رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در بین مراجعه‌کنندگان و نصب تجهیزات بهداشتی شامل محلول و دستمال ضدعفونی در فضا‌های مشاعی شعبه‌ها و ساختمان‌های ستادی (روی باجه‌ها، دستگاه‌های نوبت‌گیری در شعبه، PIN PAD، آسانسور‌ها و ...) از جمله اقدامات انجام شده از سوی بانک پاسارگاد در این زمینه بوده است.

به حداقل رساندن جلسات حضوری اداری غیرضروری و لغو تمامی مأموریت‌ها و سفر‌های کاری کارکنان، لغو تمامی همایش‌ها، نشست‌ها، سخنرانی ها، دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی کارکنان و راه‌اندازی سرویس نرم‌افزاری ویدئو کنفرانس برای برگزاری این موارد به صورت غیر‌حضوری، تعدیل ساعت کاری و شناورسازی حضور همکاران بر اساس تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا بدون ایجاد خلل در ارائه خدمات به مشتریان، لغو همه برنامه‌های و جشنواره‌های ورزشی و عدم امکان استفاده از مراکز و مجموعه‌های ورزشی طرف قرارداد ورزشی، ممنوعیت هرگونه پذیرایی عمومی در سطح شعبه‌ها و واحد‌های ستادی و نصب سیستم تشخیص چهره (به جای سیستم اثر انگشت) برای ثبت ورود و خروج همکاران در ساختمان‌های ستادی بانک از دیگر اقدامات بانک پاسارگاد برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اعلام شده است.

در همین حال، بانک پاسارگاد اقدامات دیگری همچون تدوین پروتکل‌های بیماریابی، پیگیری و بازگشت به کار همکاران مبتلا به بیماری کووید ۱۹ با بهره‌گیری از دستورالعمل‌های وزارت بهداشت و درمان و ظرفیت‌های علمی پزشکی موجود در بانک، تدارک و تمهید زیرساخت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری جهت انجام طرح غربالگری الکترونیک برای همکاران شاغل در بانک با هدف اطمینان از سلامت کامل کارکنان و شناسایی و جداسازی افراد مشکوک و مبتلا به بیماری کووید ۱۹ از سایر کارکنان، تشکیل تیم پزشکی مستقر در بانک جهت پیگیری وضعیت سلامت همکاران مبتلا به ویروس کرونا، راه‌اندازی و تجهیز مرکز موقت نقاهتگاهی جهت معاینه و بستری موقت کارکنان مبتلا به ویروس کرونا، اختصاص یک دستگاه آمبولانس و تأمین پرستار و پزشک جهت لزوم مراجعه به منزل کارکنان با شرایط حاد بیماری و تجهیز و راه‌اندازی مرکز خدمات مشاوره و پیگیری سلامت» به شماره تماس ۰۲۱-۹۱۰۳۲۰۲۱ را هم به مرحله اجرا درآورده است

این بانک خصوصی در بخش اعتباری نیز سیاست‌های تسهیل کننده‌ای را اتخاذ کرده که از جمله آن‌ها می‌توان به مراجعه مشتریان به وب سایت بانک و بخش مربوطه به آدرس http://www.bpi.ir/aid جهت ثبت درخواست و انتخاب شعبه مورد نظر جهت فرآیند رسیدگی، عدم دریافت جریمه (مابه التفاوت نرخ وجه التزام تأخیر تأدیه دین و نرخ سود مندرج در قرارداد) و کارمزد اضافی از وام گیرندگانی که بدهی آن‌ها تا اول دی ماه ۹۸ در طبقه جاری قرار داشته باشد، اقساط آن‌ها طی ماه‌های اسفند ۹۸، فروردین و اردیبهشت ۹۹ سررسید شده و توانایی بازپرداخت به موقع اقساط تسهیلات خود را در مواعد مقرر ندارند، اعطای مهلت سه ماهه در مورد تسهیلات با بازپرداخت دفعی که سررسید آن‌ها در بازه زمانی اول اسفند ۹۸ تا ۳۱ اردیبهشت ۹۹ است، دریافت اقساط تسهیلات که طی ماه‌های اسفند ۹۸، فروردین و اردیبهشت ۹۹ سررسید شده، پس از پایان دوره بازپرداخت و عدم شمولیت ممنوعیت ناظر بر اشخاص دارای بدهی غیرجاری، بابت بدهی اشخاص مشمول که بازه زمانی مذکور در چارچوب مفاد دستورالعمل طبقه بندی دارایی‌های موسسات اعتباری در طبقات غیرجاری طبقه بندی شده اند، اشاره کرد.

همچنین بر اساس نظر هیأت مدیره بانک پاسارگاد، مبنی بر مساعدت و همراهی با مشتریان که با توجه به شرایط حاکم، در پرداخت اقساط خود دچار مشکل شده اند مقرر شد تا تسهیلات گیرندگانی که سررسید قسط آن‌ها در بازه زمانی ۲۴ اسفندماه ۹۸ تا ۱۵ فروردین ماه ۹۹ بود، در صورت پرداخت قسط حداکثر تا روز ۱۵ فروردین ۹۹ مشمول بخشودگی جریمه تأخیر تأدیه دین (۶ درصد) شوند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری نقدینه، تاریخ انتشار:۱7 تیر ۱۳۹۹، کد خبر:56107، naghdineh.com
اخبار مرتبط
برچسب ها: شعار سال ، بانک پاسارگاد ، مسئولیت اجتماعی بانک پاسارگاد ، مقابله با کرونا ، بانک پاسارگاد و مقابله با کرونا ، عملکرد بانک پاسارگاد در مقابله با کرونا ، اقدامات بانک پاسارگاد در شرایط کرونا ، اقدامات بانک پاسارگاد برای مقابله با کرونا ، پیشگیری از کرونا در بانک پاسارگاد ، خدمات مشتریان بانک پاسارگاد در شرای کرونا ، خدمات غیر حضوری بانک پاسارگاد در زمان کرونا ، پیشگیری از شیوع کرونا ، خدمات بانک پاسارگاد به جامعه پزشکی ، خدمات بانک پاسارگاد به بیماران کرونا ، نقش بانک پاسارگاد در غربالگری بیماران کرونایی ، فرهنگ سازی بیماری کرونا توسط بانک پاسارگاد ، فرهنگ سازی ویروس کرونا ، بانک پاسارگاد و فرهنگ سازی کرونا ، اطلاع رسانی در حوزه کرونا ، اطلاع رسانی پاسارگاد در حوزه کرونا ، پروتکل های بیماریابی بانک پاسارگاد ، مبتلایان به کرونا در بانک پاسارگاد ، شرایط کارمندان بانک پاسارگاد در زمان کرونا ، معاینه کارمندان بانکی در شرایط کرونا ، معاینه کارمندان کرونایی بانک پاسارگاد ، خدمات بانک پاسارگاد به کارمندان کرونایی ، سیاست های بانکی در زمان کرونا ، سیاست های بانک پاسارگاد در شرایط کرونا ، بانک پاسارگاد در شرایط کرونا چگونه عمل کرد ، بخشودگی جرائم اقساط بانک پاسارگاد ، مهلت دهی بانک پاسارگاد به مشتریان ، عملکرد بانک پاسارگاد در قبال مشتریان ، پیشگیری از شیوع کرونا در بانک ها ، سلامت کارمندان بانکی در زمان کرونا ، حفظ سلامت مشتریان بانکی ، حفظ سلامت کارمندان بانکی پاسارگاد ، مدیریت دکتر قاسمی در زمان کرونا ، مدیریت بانک پاسارگاد در شرایط کرونا ، حمایت بانک پاسارگاد از جامعه پزشکی ، حمایت بانک پاسارگاد در حوزه داروی کرونا
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
0
0
واقعا سنگ تموم گذاشته با این اوصاف.بانک پاسارگاد شاید در زمره معدود بانک هایی باشه که مسئولیت اجتماعی و خدمات به مشتریان و جامعه براش خیلی مهمه . کاش مدیران همه بخش ها شبیه مدیریت این بانک احساس مسئولیت داشتند و واقعا کار می کردند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین