پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۹۰۱۶
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۳
کرمی رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران از بحث های کارشناسی و تصمیم گیری هایی می گوید که معتقد به ادامه طرح ترافیک بوده و پیشنهاد ستاد مقابله با کرونای تهران مبنی بر توقف طرح ترافیک را تصویب نکرده و متاسفانه قابل اعمال نمی دانند. باید پرسید که چرا در رسانه در خصوص این ادله های علی الظاهر علمی و مدیریتی هیچ صحبتی نمی شود؟ باید به آقای کرمی بشکلی محترمانه گفت که این نوع بساط پهن کردن ها کهنه شده عزیز. از کدام ادله غیر موجود کارشناسی بحث می کنید؟ مرد میدان هستید، رسانه ای کنید تا در چند ساعت، طومار ادله های مورد ادعا پیچیده شود. خواهشا اگر صحبت از مگوها است، در میدان افکار عمومی و قضاوت شهروندی ، بازی نکنید.

شعار سال : کرمی رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران از بحث های کارشناسی و تصمیم گیری هایی می گوید که معتقد به ادامه طرح ترافیک بوده و پیشنهاد ستاد مقابله با کرونای تهران مبنی بر توقف طرح ترافیک را تصویب نکرده و متاسفانه قابل اعمال نمی دانند. باید پرسید که چرا در رسانه در خصوص این ادله های علی الظاهر علمی و مدیریتی هیچ صحبتی نمی شود؟ باید به آقای کرمی بشکلی محترمانه گفت که این نوع بساط پهن کردن ها کهنه شده عزیز. از کدام ادله غیر موجود کارشناسی بحث می کنید؟ مرد میدان هستید، رسانه ای کنید تا در چند ساعت، طومار ادله های مورد ادعا پیچیده شود. خواهشا اگر صحبت از مگوها است، در میدان افکار عمومی و قضاوت شهروندی ، بازی نکنید.

تعداد بازدید : 5

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال ، برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین