پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۱۴۸۹
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲
طی حکمی از سوی استاندار بوشهر، عبدالحسن بهرامی به عنوان مسئول راه اندازی مرکز رشد علم و فناوری شهرستان عسلویه منصوب شد.

شعار سال:طی حکمی از سوی استاندار بوشهر، عبدالحسن بهرامی به عنوان مسئول راه اندازی مرکز رشد علم و فناوری شهرستان عسلویه منصوب شد.

در این حکم آمده است: با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم،  به عنوان مسوول پیگیری راه اندازی مرکز رشد علم و فناوری در شهرستان عسلویه منصوب می گردید.

تحرک نوآوری در منطقه، ایجاد و توسعه کسب و کارهای دانش بنیان، تجاری سازی طرح های نوآورانه، بومی سازی محصولات و خدمات فناورانه مورد نیاز صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و فعالیت های اثربخش این مرکز در پایتخت انرژی کشور در گرو مشارکت و نقش آفرینی مسئولانه و فعال شرکت های نفت، گاز و پتروشیمی در منطقه به عنوان ذینفعان اصلی با مجموعه پارک علم و فناوری خلیج فارس به عنوان سیاستگذار حوزه فناوری در استان می باشد.
امید است با استعانت از الطاف پروردگار متعال، جلب حمایت های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت نفت با همکاری مسئولان اجرایی و مدیران عامل سازمان ها و شرکت های مستقر در منطقه پارس جنوبی- شهرستان عسلویه موفق و موید باشید.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت اکو سیستم، تاریخ انتشار: 9مرداد 1399، کد خبر:21167،www.ecosystem.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین