پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۳۱۴۲
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۲
حق‌شناس که یکی از دغدغه‌هایش همواره امور اجتماعی در شهر است، در گفت وگو با تهرانیار با موضوع مسئولیت پذیری اجتماعی پرداخته است.

شعار سال: رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران عمل به مسیٔولیت اجتماعی را عاملی بسیار کلیدی در زیست اجتماعی می‌داند و می‌گوید: مسیٔولیت اجتماعی را رعایت تکالیف افراد، شرکت‌ها و سازمان‌ها در قبال محیط و جامعه بود و ایجاد و رعایت تعادل بین امیال و منافع و سود شخصی از یک سو و مصالح و خیر عام از سوی دیگر شرط لازم برای یک زیست اجتماعی سالم است.

او می‌گوید: افراد عادی باید در زندگی و تلاش روز مره خود نسبت به محیط و جامعه خود حساس بوده و در جهت حفظ سلامت و بهبود آن بکوشند. یکی از مصادیق بارز مسیٔولیت پذیری افراد گذشته از رعایت تکالیف روزمره شهروندی، حضور و مشارکت در سازمان‌های غیر دولتی است که در حوزه‌ها و تخصص‌های مختلف برای خیر عام تلاش می‌کنند.

عمل به مسیٔولیت اجتماعی توسط شرکت‌ها به مرور به عاملی بسیار کلیدی در زیست اجتماعی در جهان تبدیل شده است، بگونه‌ای که موازین بین المللی و ملی بسیار موثری در این زمینه تصویب شده و با جدیت به کار گرفته می‌شود. امروزه این عامل یکی از شاخص‌های اعتبار بخشی و برند سازی تعیین کننده برای شرکت‌ها و کسب و کار‌ها محسوب می‌شود و در عین حال ارتباط تنگاتنگی با مفهوم توسعه پایدار دارد. باید در نظر داشت که مفهوم شرکت شامل طیف وسیعی از فعالیت‌های فردی و گروهی است و واحد‌های تولیدی، موسسات، سازمان‌ها و ... را نیز در بر می‌گیرد و شامل بخش خصوصی، عمومی و دولتی نیز می‌شود.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت تلگرا، تاریخ انتشار ----، کد خبر: ---، www.telegra.ph

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین