پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۳۵۳۲
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۱
پس از حادثه شنبه شب گذشته که یکی از شهروندان در پارک لاله دچار برق گرفتگی شد، تشکیل کمیته‌ای ویژه برای پیگیری موضوع و بررسی علل بروز این حادثه و شناسایی مقصران توسط مدیریت شهری در دستور کار قرار گرفت.
شعار سال :  این حادثه زمانی رخ داد که مهدی به جوی آبی که آبیاری درختان از آن صورت می‌گرفته، وارد و پس از تکیه دادن و لمس پایه چراغ روشنایی، دچار برق گرفتگی می‌شود.

پس از این حادثه، نوجوان مصدوم به سرعت به بیمارستان منتقل شد، اما اقدامات درمانی انجام شده روی او موثر نبوده و در ساعت چهار بامداد امروز از دنیا رفت.

در پی بروز این حادثه مدیریت شهری منطقه ۶ با ابراز تاسف فراوان از این رویداد تلخ، ضمن عذرخواهی و عرض تسلیت به خانواده نوجوان جان باخته، از تشکیل کمیته‌ای ویژه برای پیگیری موضوع و بررسی علل بروز این حادثه و شناسایی مقصران و معرفی آن‌ها به مراجع ذیصلاح خبر داد تا با پیگیری این موضوع، از بروز اتفاقات مشابهی در آینده برای شهروندان جلوگیری شود.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری،تحلیلی شهر، تاریخ انتشار:۲۰مرداد، ۱۳۹۹، کد خبر: shahr.ir_۳۳۱۱
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین