پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۳۵۳۶
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰
مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از اجرای طرح تخفیف برای معرفی و شناساندن خدمات آزمایشگاهی به جامعه پژوهشگران خبر داد.

شعار سال: رضا اسدی‌فرد با اشاره به اجرای طرح تخفیف برای معرفی و شناسایی خدمات آزمایشگاهی به جامعه پژوهشگران، گفت: در این طرح همه پژوهشگران، اعضای هیات علمی و دانشجویان کشور در صورت معرفی خدمات شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی به جامعه پژوهشی کشور می‌توانند اعتبار هدیه دریافت کنند.

وی ادامه داد: اعضای هیات علمی می‌توانند در هر فصل، ۲۰ نفر را به شبکه معرفی کنند. همچنین این اعضا می‌توانند در هر فصل ۱۰ نفر از دانشجویان دکتری، کارشناسی ارشد و کارشناسی را به شبکه معرفی کنند. اعضای تازه وارد به شبکه هم با معرفی خدمات آزمایشگاهی، می‌توانند ۱۵ امتیاز دریافت کنند.

اسدی فرد تاکید کرد: هر فرد در صورتی که امتیازی را به اعتبار تبدیل کند، مهلت استفاده از آن اعتبار تنها تا پایان همان فصل خواهد بود. اما امتیازاتی که تبدیل به اعتبار نشوند به فصل بعد منتقل خواهد شد. هر امتیاز برای افراد معادل ۱۰ هزار تومان اعتبار محاسبه می‌شود.

بر اساس اعلام معاونت علمی، مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری همچنین، گفت: این امتیازات تنها در سال ۹۹ قابل استفاده است و در سال بعد کلیه امتیازات و اعتبارات این طرح لحاظ نخواهد شد.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ، تاریخ انتشار 19 مرداد    99، کد خبر:   99051913658، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین