پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۳۵۹۴
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۱
ماهی، جو دو سر و کیوی را در لیست غذایی سالخوردگان دارای درد مفاصل جای دهید.
شعار سال: دکتر و مجری تلویزیون سرگئی آگاپکین در کانال تلویزیونی "روسیه ۱" محصولات غذایی که به تقویت مفاصل کمک می‌کنند را نام برد.

این متخصص تأکید کرد: یکی از شایع‌ترین دلایل زوال مفصل، اختلالات متابولیکی در بافت غضروف داخل مفصلی است.

سرگئی آگاپکین گفت: "با غنی‌سازی رژیم مناسب، می‌توان از بهبودی در تغذیه غضروف و درعین‌حال وضعیت عمومی مفاصل اطمینان کرد. "
ماهی، کیوی و جو دو سر غذایی مقوی برای سالخوردگان
به‌عنوان‌مثال، این محصولات شامل ماهی خط‌خطی هستند. این ماهی حاوی اسید‌های چرب اشباع‌نشده امگا ۳ است که باعث کاهش التهاب و ناراحتی در آرتروز و پوکی استخوان می‌شود. شما باید روزانه حدود ۳۰ گرم محصول میل کنید.

کیوی نیز مفید به نظر می‌رسد. نیمی از میوه کیوی حاوی نیاز روزانه ویتامین C است که در تشکیل غضروف و بافت استخوان نقش دارد.

جو دوسر همچنین برای مفاصل مفید است. سرشار از منگنز است که در ساخت الیاف کلاژن نقش دارد. یک‌کاسه فرنی از جو دو سر حاوی ماده مفید برای استخوان‌ها است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری اسپوتنیک، تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹، کد خبر: ۲۰۲۰۰۸۰۹۶۷۹۱۳۷۴، www. sputniknews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین