پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۴۳۳۹
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۵
شبکه شهر به مناسبت روز خبرنگار، سلسله نشست‌هایی را با موضوع مسائل مربوط به خبرنگاران برگزار کرد. در این نشست که با موضوع «خبرنگار و انتقاد موثر» برگزار شد، محمود مختاریان، استاد ارتباطات و پیشکسوت روزنامه‌نگاری، غلامحسین محمدی، رییس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران، و دو خبرنگار مهمان، نیما پاینده از باشگاه خبرنگاران جوان و اسد رجبی از خبرگزاری فارس، به بیان نظراتشان در این خصوص پرداختند.

شعار سال: شبکه شهر به مناسبت روز خبرنگار، سلسله نشست‌هایی را با موضوع مسائل مربوط به خبرنگاران برگزار کرد. در این نشست که با موضوع «خبرنگار و انتقاد موثر» برگزار شد، محمود مختاریان، استاد ارتباطات و پیشکسوت روزنامه‌نگاری، غلامحسین محمدی، رییس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران، و دو خبرنگار مهمان، نیما پاینده از باشگاه خبرنگاران جوان و اسد رجبی از خبرگزاری فارس، به بیان نظراتشان در این خصوص پرداختند.

تماشای برنامه 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت آپارات، تاریخ انتشار: 24 مرداد 1399، www.aparat.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین