پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۵۵۶۱
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۹
آیین رونمایی از تابلوی دارالشهدای دانش آموزی شهر تهران در مبادی ورودی منطقه ۱۶ برگزار شد.
شعار سال:مجید فراهانی، رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در گفتگو با شهر درباره برنامه رونمایی از تابلوی دارالشهدای شهر تهران در منطقه ۱۶ گفت: اصلی ترین رسالت و هدف شهدا از جمله شهدای دانش آموز و معلم این بود که کشور ایران برای نسل های بعدی ساخته شود و الگویی برای همه کشورهای دنیا باشد. اگر ما امروز به دنبال ادامه راه شهدا هستیم باید به فکر توسعه و انجام کارها با کیفیت عالی و با حداقل زمان، شرح تعریف شده و بر اساس استانداردهای روز باشیم.

فراهانی ادامه داد: ما باید بتوانیم هدف و رسالت شهدا را با توجه به مقتضیات و تغییراتی که در دنیای جدید داریم ترجمان روز کنیم و یک قرائت و تفسیر نو از این اهداف داشته باشیم و این پیام را به نسل های جدید دانش آموز انتقال دهیم.

پیمان پورنصر شهردار منطقه ۱۶ در حاشیه آیین رونمایی از تابلوی دارالشهدای دانش آموزی شهر تهران به شهر گفت: منطقه ۱۶ بیش از ۳۵۰۰ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده که بالغ بر هزار و ۱۰۰ تن از این شهدا، شهدای دانش آموز هستند و این منطقه از این حیث بالا ترین آمار را در سطح شهر تهران دارد.

شهردار منطقه ۱۶ افزود: بر همین اساس با درخواستی که مسئولان آموزش و پرورش منطقه ۱۶ به شهرداری ارائه دادند، این منطقه به عنوان دارالشهدای دانش آموزی شهر تهران نامگذاری و از تابلوی آن رونمایی شد.

آیین رونمایی از تابلوی دارالشهدای دانش آموزی شهر تهران در منطقه ۱۶ با حضور مجید فراهانی، رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر، منصور احمدلو، دبیر هیات مرکزی گزینش شهرداری تهران، مصطفی پالیزدار رئیس آموزش و پرورش منطقه ۱۶ و پیمان پورنصر، شهردار این منطقه برگزار شد.
 
تعداد بازدید : 21
 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از پایگاه خبری تحلیلی  شهر   ،تاریخ انتشار   27 مرداد 1399،کدخبر: 3591  ،www.shahr.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین