پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۵۶۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۹
رئیس مجلس شورای اسلامی همزمان با آغاز ماه محرم با ایراد سخنرانی در مجلس در مورد این ماه گفت: آغاز این ماه این نوید را به محرومان می‌دهد که پیروزی از آنِ آنهاست.
شعار سال: در آستانۀ ورود به محرم، دل‌های عاشقان سیدالشهداء، بی‌تاب عزاداری بر داغ خاندان ولایت است. معجزه‌ی تاریخی عاشورا نه تنها جدا کننده‌ی ابدی جریان حق و باطل از یکدیگر است بلکه به تمامی مظلومان و محرومان و مستضعفان جهان نوید دهندۀ این پیام والاست که پیروزی از آن آنهاست. منطق باور به سنت‌های الهی برترین راه شکست دادن مستکبران جهان و قوی شدن محرومان است.
از آن روز که سرِ مبارک حسین بن علی علیه السلام، نماد حقیقت در تاریخ زندگی بشر، بر سَرِ نیزه رفته است و از آن روز که کودکان تشنه‌لب، همراه با بانوی مقاومت حضرت زینب کبری سلام الله علیها، در بیابان به دنبال عمو‌ها و برادران خود می‌گشتند و به جای آب، تازیانه می‌خوردند، دل‌های عاشقان سیدالشهدا در تب و تابی ابدی است و هیچگاه آتشِ این این داغ در دل‌های مومنان خاموش نشده است.
ما با پیروی از منطق عاشورا، انقلاب کردیم، با تأسی به سید الشهدا در برابر بزرگترین دشمنانِ بشریت ایستاده‌ایم و از آب و خاک خود دفاع کرده‌ایم؛ پیروی از این خط تا همیشه ادامه خواهد داشت، چون «ما ملت امام حسینیم».
مومنان تا امروز نشان داده‌اند در رعایتِ پروتکل‌های بهداشتی، پیشتاز هستند و مطمئناً در اقامۀ عزای اباعبدالله نیز با رعایت همۀ پروتکل‌ها، حماسه‌ای دیگر در زنده نگاه داشتن منطق مقاومت و عزاداری بر مصیبت‌های خاندان کرامت برپا خواهند کرد.
تعداد بازدید : 2

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از مشرق، تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۱۰۸۹۱۵، www.mashreghnews.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Sweden
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
0
0
امام حسین نماد عظمت و ایثار و بزرگی و دینداری و همه صفات یک عاشق الله است برای ما مسلمان ها و حتی غیر مسلمان هایی که با ایشان آشنا میشوند .افتخار می کنیم که زیر سایه اهل بیت زندگی می کنیم و می توانیم برای نوه پیامبر لباس عزا بپوشیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین