پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۷۲۰۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
جهانپور وزارت بهداشت و درمان مدعی شده که صدا و سیما اخبار و جهت دهی های فیک و نادرست در خصوص کرونا منتشر نموده و بعد از فهمیدن غیر اصیل بودن این توصیه ها ، می گوید فریب این جماعت را نخورید، ممنون که هستید! واقعا جهانپور حجم زحمات رسانه ها ، خصوصا صدا و سیما را در خصوص پیشگیری و مقابله با کرونا نمی بیند؟ اگر جواب مثبت است، این انتقادات و مزه پراکنی ها برای چیست؟

شعار سال: حتما تا حالا با آدم‌هایی که با همه چیز مخالفند برخورد داشته اید! آدم‌هایی که شبیه به کاراکتر گلام در سفر‌های گالیور هستند. دهه پنجاهی‌ها و شصتی‌ها کارتون سفر‌های گالیور و به خصوص گلام را به یاد دارند. همان کارآکتری که چهره درهمی داشت و منفی باف بود و در مواجهه با هر مسئله با لحنی خاص می‌گفت: من می‌دونم .. و مدام با همه چیز مخالفت می‌کرد. دیالوگ‌های منفی گلام که با نوعی جمله معترضه همراه می‌شد، برای بسیاری از مخاطبان جذاب شد و با بازگشت سال‌ها هنوز در ذهن مخاطبان نقش بسته است. این کاراکتر که سمبل انسان‌های ناامید بود، اما از آن نظر مورد توجه قرار می‌گرفت که حرف هایش کاملا بر عکس می‌شد و اتفاقات خوب برای ساکنان سرزمین لی لی پوت می‌افتاد و‌ای کاش داستان‌های ما نیز ختم به خیر می‌شد! شخصیت «گلام» تنها منحصر به کارتون گالیور نبوده و کاراکتر گلام یکی از آن شخصیت‌هایی است که می‌توان مثل او را در هر زمانی دید. افرادی که اصولا با همه چیز مخالف بوده و دائم نیمه‌های خالی لیوان را نشان می‌دهند.
قصد ما به هیچ وجه تشبیه این مسئله با دکتر جهانپور نیست. اما نمی‌دانیم که جناب دکتر، چرا بعضا رفتارهائی مشابه و بدون هیچ گونه زمینه قبلی از خودش نشان می‌دهند. در حالی که وزیر بهداشت نامه دوم خود را برای مقام معظم رهبری می‌فرستند و روسای دانشگاه‌ها اقدام به ارسال نامه می‌کنند و تمام رسانه‌ها، پشت خادمان حوزه بهداشت و درمان کشور قرار گرفته و بدون کمترین چشم داشت فعالیت می‌کنند، دکتر یاد انتقاد از رسانه ملی می‌افتد.
امیدواریم باعث رنجش کسی نشده باشیم و هیچ نیتی جز همراهی صادقانه نداشته و نداریم، اما یکی برای ما توضیح دهد و ماجرا را شفاف کند، شاید ما رفتار گلام در پیش گرفته ایم و صحبت‌های طرف مقابل را بد تفسیر می‌کنیم؟

نقد صدا سیما یا گلام بازی جهانپور ؟

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
0
1
یادش بخیر،گلام با جمله معروفش . من می دانم که موفق نمی شویم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
0
1
چرا فردی که اینقدر حاشیه دارد را حفظ می کنند و می گذارند ادامه خدمت دهد.؟ مگر قحط الرجال در حوزه بهداشت و درمان است.؟ خوش صحبت تر ، خوش فکر تر ، خوش قیافه تر از این فرد ، تا دلتان بخواهد ،کادر بهداشتی و درمانی داریم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین