پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۷۲۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳
دکتر زالی رئیس ستاد فرماندهی مدیریت بیماری کرونا کلانشهر تهران، مدعی عدم تاثیر اجرا شدن یا نشدن طرح ترافیک بر روی میزان مبتلایان و بستری های کرونا بر اساس یک کار پژوهشی شده است. بدون کمترین پیش داوری،درخواست انتشار کل پژوهش مذکور را برای نقد علمی داریم. لازم به توضیح است که در تمامی دنیا ، ملغی کردن طرح هایی نظیر طرح ترافیک کشور ما، بعنوان یک اصل در حال اجرا و پیاده سازی است.

شعار سال:علیرضا زالی درباره نتایج تعلیق حدود سه هفته‌ای طرح ترافیک در تهران، افزود: کاری پژوهشی میان شهرداری تهران و معاونت‌های بهداشت دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران و استانداری صورت گرفت و مشخص شد که اجرا شدن یا نشدن طرح ترافیک آثار چندانی بر میزان ابتلا و بستری ندارد./ لطفا این طرح را برای نقد منتشر کنید.

وی گفت: دو عامل به شدت در این موضوع تأثیر دارد که یکی کاهش ظرفیت کارکنان ادارات و استفاده از ظرفیت دورکاری بود که هم روی ترافیک و هم در کاهش مبتلایان و مراجعات اثر مثبتی دارد و عامل دوم استفاده مستمر و بیشتر مردم از ماسک است.

تعداد بازدید : 4


دکتر زالی افزود: هدف ما از بحث طرح ترافیک مدیریت تولید سفر در تهران بود که بررسی سه هفته‌ای نشان می‌دهد که تعلیق طرح ترافیک، تغییر چندانی در الگوی استفاده از حمل‌ونقل عمومی ایجاد نکرد بنابر این با توجه به این که ستاد ملی کرونا هم این تصمیم را موکول کرده بود که پس از گذشته سه هفته کاهش جدی در تعداد سفر‌ها داشته باشیم، اما، چون محقق نشد بنابر این طرح ترافیک از این پس اجرا می‌شود و فعلاً تعلیق نخواهد شد.

رئیس ستاد فرماندهی مدیریت بیماری کرونا کلانشهر تهران درباره دورکاری کارکنان دولت هم، گفت: فعلاً این طرح ادامه خواهد داشت و یک سوم ظرفیت ادارات می‌توانند در روز از طریق دورکاری به مأموریت خود بپردازند.

شعار سال: آقای زالی ، از شما بعید است که نتایج یک طرح پژوهشی که معلوم نیست با چه کیفیتی تهیه شده است و بدون تائید نتایج توسط پژوهش های مکرر، مبنای تصمیم گیری و یا حتی اعلام عمومی قرار دهید. وفق قانون از شما تقاضامندیم، حداکثر ظرف 10 روز کاری، اقدام به انتشار طرح مورد اشاره برای نقد جامعه متخصصین نمائید.
همچنین باید اضافه نمود که شهرداری تهران ، ذی نفع این داستان بوده و بحث احتمالی تعارض منافع باید مدنظر قرار داشته باشد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری گسترش نیوز، کدخبر: ۱۱۹۱۷۰، تاریخ انتشار ۹ شهریور ۹۹، www.gostaresh.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همکار سابق
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
0
0
عجب؟ آقای دکتر شما چرا؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین