پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۸۰۶۰
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۱
سازمان ملل متحد بهترین کشور برای زندگی کودکان را نام برد.
شعار سال: صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) بر اساس مطالعه انجام شده توسط این سازمان، هلند را در رده اول رتبه بندی کشورها از نظر رفاه کودکان قرار داده و پس از آن دانمارک و نروژ در جایگاه‌های دوم و سوم قرار دارند.

کارشناسان شاخص های بهداشت روانی و جسمی، آمادگی تحصیلی و مهارت های اجتماعی را در میان کودکان 41 کشور جهان مقایسه کردند. پس از تجزیه و تحلیل داده های تحقیق، کارشناسان به این نتیجه رسیدند که کودکان در هلند بهترین احساس را دارند. دانمارک و نروژ در رتبه بندی کلی جمع آوری شده توسط صندوق در موقعیت های دوم و سوم قرار دارند، در حالی که سوئیس و فنلاند در موقعیت های چهارم و پنجم قرار دارند.

هلند همچنین در لیست کشورهایی که کودکان از زندگی خود بیشترین رضایت را دارند رتبه اول را دارد - سهم چنین کودکانی در این کشور 93 درصد است. سطح بالایی از رضایت از زندگی در کودکان نیز در مکزیک (86٪) ، رومانی (85٪) ، فنلاند (84٪) ، کرواسی (82٪)، سوئیس (82٪)، اسپانیا (82٪) و لیتوانی (82٪) ثبت شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری اسپوتنیک، تاریخ انتشار: 13 شهریور1399، کد خبر: 202009036882503،  www.ir.sputniknews.com 

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین