پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۹۰۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱
در حال حاضر با پررنگ شدن نقش فضای مجازی در زندگی روزمره همه کسب و کار‌ها نیاز دارند به این بستر روی بیاورند و به ویژه به اپلیکیشن توجه ویژه‌ای کنند.
شعار سال: شیوع کرونا در جهان باعث شده که فناوری‌های بدون‌تماس به ترند تبدیل شوند. حال سوال اینجاست که آیا در جامعه بدون‌تماس برای هر کاری یک اپلیکیشن وجود دارد؟ گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که در آینده نه چندان دور این اتفاق خواهد افتاد. قرنطینه، دورکاری و اصول بهداشتی تغییرات بسیاری در زندگی شخصی، حرفه‌ای و هنجار‌های اجتماعی ایجاد کرده است.
از سوی دیگر هر فرد به طور متوسط چهار ساعت در روز با گوشی هوشمند خود کار می‌کند، بنابراین کسب‌وکار‌ها باید از همین حالا شروع به توسعه اپلیکیشنی برای ارائه خدمات و محصولات خود کنند. در ادامه نکات مهم و ارزشمندی یادآوری می‌شود که کسب‌وکار‌ها باید در حین توسعه اپلیکیشن رعایت شود تا تجربه موفقیت‌آمیزی رقم بخورد.

اپلیکیشنی برای گره‌گشایی از مشکلات
نخستین هدف از توسعه یک اپلیکیشن تجاری برای موبایل باید فراهم کردن راهی برای حل مشکل مخاطبان باشد. معمولاً اپلیکیشن‌هایی با موفقیت روبه‌رو می‌شوند که جایگزینی دیجیتال برای یک کار فیزیکی ارائه دهند مانند اپلیکیشن‌های فیتنس یا دارای ویژگی‌هایی هستند که سلامت و ایمنی کاربر را اولویت قرار می‌دهند مانند اپلیکیشن «یونایتد هلث» مایکروسافت که به کارفرمایان اجازه می‌دهد سلامت کارکنان را بررسی کنند.

برای توسعه اپلیکیشن براساس بودجه پیش بروید
توسعه اپلیکیشن در دو پلتفرم اصلی موبایل (اندروید و iOS) به طور همزمان بسیار گران‌قیمت است؛ بنابراین اگر بودجه شما کفاف هزینه توسعه اپلیکیشن در هر دو پلتفرم را نمی‌دهد، بهترین کار انتخاب یک پلتفرم و توسعه اپلیکیشن برای آن است. قبل از انتخاب پلتفرم، اطلاعات مشتریان را بررسی کنید تا مطمئن شوید پلتفرمی را انتخاب می‌کنید که بخش اعظمی از مشتریان شما در آن فعال هستند.
گزینه دیگر توسعه اپلیکیشن در فضای بین‌پلتفرمی است که راه‌حلی جهانی برای پشتیبانی از چند پلتفرم موبایلی به طور همزمان است. با استفاده از این روش کنترل هزینه‌ها نیز آسان‌تر است چراکه محیط عملیاتی اشتراکی برای توسعه اپلیکیشن در اختیار کسب‌وکار‌ها قرار می‌دهد.

امنیت اپلیکیشن را تأمین کنید
بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند اپلیکیشنی دانلود کنند که از اطلاعات آن‌ها محافظت کند. در حال حاضر که فرهنگ «دستگاه خودت را بیاور» در حال ظهور است، امنیت اطلاعات نقش بسیار مهمی در گفتگو‌ها و تعاملات دیجیتال ایفا می‌کند؛ بنابراین در زمان توسعه اپلیکیشن اعمال ویژگی‌هایی که امنیت اطلاعات برنامه را تضمین کنید به معنای تضمین جذب مشتری است. اهمیت امنیت اطلاعات در صورتی که اپلیکیشن تراکنش‌های مالی یا تجاری داشته باشد، چند برابر می‌شود؛ بنابراین توسعه‌دهندگان باید اطمینان حاصل کنند که زیرساخت اپلیکیشن از امنیت کافی برخوردار باشد.

از فناوری بیکن بهره ببرید
بیکن دستگاه بی‌سیم کوچکی است که سیگنال‌های بلوتوث را انتقال می‌دهد. این تکنولوژی که از سال ۲۰۱۳ وجود داشته است، اما پیش‌بینی می‌شود که بازار جهانی آن تا سال ۲۰۲۴ به درآمد ۲۵ میلیارد دلار برسد. بیکن به دستگاه‌های هوشمند متصل شده و اطلاعات را به آن‌ها را ارسال می‌کند. وقتی بیکن به دستگاه هوشمند متصل می‌شود، هر کاری که برای آن برنامه‌ریزی شده را انجام می‌دهد. اگر این فناوری به درستی استفاده شود نه‌تن‌ها قادر به بهبود ارتباط آفلاین است بلکه به تقویت بازاریابی فرافروشگاهی و جمع‌آوری اطلاعات دقیق نیز کمک می‌کند.

آزمایش، آزمایش، آزمایش
توسعه اپلیکیشن کاری دشوار و زمان‌بر است که هزینه‌های زیادی نیز دارد؛ بنابراین قبل از رونمایی و عرضه آن روی پلتفرم‌ها باید اطمینان حاصل کنید که از هر جهت درست عمل می‌کند. آزمایش اپلیکیشن به صاحب کسب‌وکار اجازه می‌دهد که هر گونه خطا و اشتباه را شناسایی و رفع کند. اپلیکیشنی که باگ‌های فراوانی دارد، چشم کاربر را نمی‌گیرد و باعث شکست آن می‌شود.

همگام پیشرفت شوید
باتوجه به این که بسیاری از کاربران به استفاده از خدمات دیجیتال روی آورده‌اند، توسعه اپلیکیشن برای کسب‌وکار گامی مهم در جهت رشد به شمار می‌رود. باید این نکته را به یاد داشته باشید که کاربران از پلتفرم‌های آنلاین و اپلیکیشن‌ها استفاده می‌کنند تا زندگی راحت‌تر و بهتری داشته باشند، بنابراین خدمات آنلاین ضعیف، نتیجه‌ای به جز ناامیدی و شکست نخواهد داشت.
در آینده نه چندان دور استفاده از اپلیکیشن و سرویس‌های آنلاین به شدت افزایش خواهد یافت؛ بنابراین در حین توسعه اپلیکیشن برای کسب‌وکار خود فراموش نکنید که یک اپلیکیشن در صورتی موفق می‌شود که برای مشتریان سودمند باشد و شامل ویژگی‌های متنوع شود تا برای مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار بگیرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار ۱۹ شهریور ۹۹، کد خبر: ۵۱۳۴۶۹، ana.press
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Poland
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
0
0
اپلیکیشن های فارسی خیلی خوب دارن رشد میکنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین