پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۰۰۹۲
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۷
مهلت ارسال فیلم به جشنواره فیلم کوتاه پاسارگاد در پی استقبال زیاد از این جشنواره تا اواخر مهر ماه تمدید شد.
شعار سال: طبق اعلام دبیرخانه‌ی جشنواره فیلم کوتاه پاسارگاد، با توجه به استقبال بسیار خوب علاقه‌مندان و تداوم ارسال آثار، مهلت ارسال فیلم‌های کوتاه تا پایان مهر سال ۱۳۹۹ تمدید شد. به این ترتیب، افرادی که جهت ارسال آثار در سایت جشنواره ثبت‌نام کرده‌اند و همچنین سایر علاقه‌مندان پس از ثبت‌نام، می‌توانند آثار خود را با موضوع «حمایت از تولید و رشد اقتصاد ملی»، به دبیرخانه ارسال کنند.
این جشنواره در دو بخش فیلم‌سازان حرفه‌ای و با تجربه و همچنین جوانان و علاقه‌مندان غیرحرفه‌ای برگزار خواهد شد. مدت زمان نمایش آثار ارسالی به همراه تیتراژ باید بین ۱۸۰ ثانیه تا ۱۰ دقیقه باشد. آثار در ابعاد استاندارد (حداقل ۷۲۰) و در دو کیفیت مناسب بازبینی و اکران، در فرمت‌های MP۴ و HD یا FHD تهیه و برای دبیرخانه جشنواره ارسال شود.
جوایز جشنواره در بخش فیلم‌سازان حرفه‌ای و با تجربه از نفرات اول تا سوم به ترتیب عبارتند از جام زرین پاسارگاد و مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال، جام سیمین پاسارگاد و مبلغ ۳۵۰ میلیون ریال و جام بلورین پاسارگاد و مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال. همچنین جوایز جشنواره در بخش استعداد‌های جوان از نفرات اول تا سوم به ترتیب جام زرین پاسارگاد و مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال، جام سیمین پاسارگاد و مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال و جام بلورین پاسارگاد و مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال است.
گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت‌نام و دریافت کد رهگیری به سایت جشنواره به نشانی www.pasargadfilmfest.ir مراجعه کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت بانک پاسارگاد، تاریخ انتشار ۲۲ شهریور ۹۹، کد خبر: --، pasargadfilmfest.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین