پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۰۵۵۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۹
وزیر راه گفت: از بنیاد مسکن می‌خواهیم همان طور که در مناطق سیل و زلزله زده حضور می‌یابد، حاضر شود تا حاشیه نشینی را در یک برنامه سه ساله، جمع کنیم.
شعار سال: آقای محمداسلامی در مراسم معارفه نماینده جدید، ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه بنیاد یکی از دستاورد‌های انقلابی اسلامی است که مزین به فرمان حضرت امام خمینی (ره) است افزود: بنیاد مسکن خاکریز اول حوادث طبیعی و بازسازی پس از آن است که با ضوابط دقیق وارد صحنه بازسازی می‌شود.

تعداد بازدید : 5

وی با بیان اینکه حاشیه نشینی در چند سال اخیر مجدداً زنده شده و شکل گرفته اضافه کرد: حاشیه نشینی یک دغدغه بزرگ است که متاسفانه زنده شده بنابراین از بنیاد مسکن می‌خواهیم مانند مواردی که برای رفع حاشیه نشینی در استان‌های خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان و خوزستان عمل کرده در این موضوع نیز ورود کند.
 
تعداد بازدید : 3

وزیر راه و شهرسازی به زمان ورود خود به این وزارتخانه اشاره کرد و افزود: همزمان با ورود من به وزارت راه و شهرسازی دیدگاه‌های مختلفی در بخش مسکن وجود داشت که یکی از آنها، مبتنی بر آن بود که دولت نباید در ساخت و ساز مداخله کند، چون این موضوع تورم زا است.

آقای اسلامی اضافه کرد: دیدگاه دیگری در زمینه مسکن این بود که، چون ساخت و ساز کاهش یافته و به ۳۰۰ هزار واحد در سال رسیده در حالی که سالانه به ۷۰۰ هزار واحد مسکن جدید نیاز داریم و ۴۰۰ هزار واحد کسری وجود دارد؛ مردم قدرت خرید مسکن را ندارند، بر این اساس ما به این نتیجه رسیدیم که تکلیف ذاتی ساخت و ساز به دوش ماست و باید وارد این عرصه شویم.
تعداد بازدید : 3

 
وی افزود: با وجود کاستی‌ها و مشکلات، طرح اقدام ملی مسکن را پیش گرفتیم و برای ایجاد هماهنگی میان دستگاه‌ها تا شروع طرح، یکسال طول کشید.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه ساخت ۱۳۰ هزار واحد طرح اقدام ملی مسکن بر عهده بنیاد مسکن است گفت: بیشتر واگذاری‌ها از طریق عرضه زمین به متقاضیان انجام می‌شود که امیدواریم ساخت مسکن برای جامعه هدف محقق شود.

آقای اسلامی افزود: در مناطق سیل زده که فاقد مسکن دولتی بودیم نیز تلاش کردیم از مردم زمین خریداری و به این طرح واگذار کردیم.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما،  تاریخ انتشار:   26 شهریور 1399، کدخبر: 2824911 ،www.iribnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
0
0
بااین وضع گرانی در شهرها همه دارند به روستا و حاشیه شهر ها پناه می‌برند جای این‌ها قیمت مسکن را کنترل کنید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
0
0
يعني تا الان خبر از حاشيه نشيني ها اون هم در اين ابعاد نداشتيد كه الان ميخوايد اين مشكل رو حل كنيد؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
0
0
ايشون انگار همواره يه چيزي زده قبل از سخنراني هاش! براي چي وعده بيهوده ميدي مرد وقتي ميدوني عملياتي نميشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین