پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۰۵۵۶
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۴
مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه اعلام کرد: ایستگاه برج میلاد در مرحله بهره‌برداری قرار گرفته و مهرماه این ایستگاه افتتاح می‌شود.
شعار سال: علی امام روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از ایستگاه برج میلاد به خبرنگاران گفت: ۱۲ ایستگاه که قرار است در شش ماهه دوم سال به بهره برداری برسد که ایستگاه برج میلاد یکی از آن‌ها است.

وی افزود: ایستگاه برج میلاد با تجهیزات مناسب برای افراد کم توان و معلول افتتاح خواهد شد.

به گفته امام؛ ایستگاه برج میلاد از لحاظ فنی و عمرانی در مرحله بهره برداری است و تلاش می‌کنیم تا اواخر مهرماه این ایستگاه افتتاح شود.

مدیرعامل شرکت مترو در بازدید از آخرین وضعیت روند تکمیل ایستگاه برج میلاد، سالن اصلی فروش بلیت در ایستگاه نواب صفوی، ورودی مستقل خط ۷، سالن اصلی فروش بلیت خطوط ۳ و ۷ در ایستگاه مهدیه به همراه ورودی اصلی ضلع جنوب غربی تقاطع خیابان‌های مولوی و ولیعصر (عج)، بر آغاز بهره برداری از ایستگاه برج میلاد و ورودی‌های جدید ایستگاه‌های نواب و مهدیه، طبق برنامه زمانبندی در سه ماهه سوم امسال تاکید کرد.

علی امام و جمعی از مدیران و پیمانکاران این شرکت، در آستانه افتتاح ایستگاه برج میلاد و سالن فروش بلیت خطوط ۷ و ۳ از تجهیزات فنی، مسیر‌های مسافری و همچنین تجهیزات پیش‌بینی‌شده جهت افراد کم‌توان و ناتوان در ایستگاه‌های مذکور بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید سالن اصلی فروش بلیت در ایستگاه نواب صفوی، ورودی مستقل خط ۷، سالن اصلی فروش بلیت خطوط ۳ و ۷ در ایستگاه مهدیه به همراه ورودی اصلی ضلع جنوب غربی تقاطع خیابان مولوی- ولیعصر مورد پیمایش میدانی قرار گرفت.

همچنین آخرین وضعیت تکمیل ایستگاه برج میلاد در خط ۷ با ۲ ورودی و تجهیزات کامل پله‌برقی و آسانسور بررسی شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 26 شهریور  1399، کد خبر: 84042054،  www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین