پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۱۷۲۹
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸
منابع عنوان داشتند که کاظمی در راستای از بین بردن دولت عمیق که طی سال‌های گذشته شکل گرفته بود، تلاش می‌کند و در این راستا، تغییراتی را با همکاری با همپیمانان خود در جریان حکمت و ائتلاف سائرون در پست‌های عالی آغاز کرده است.

شعار سال: منابع سیاسی آگاه که نخواستند نامشان فاش شود: این حزب سیاسی که کاظمی در حال حاضر برای تاسیس آن تلاش می‌کند، به ریاست یکی از افراد نزدیک به وی خواهد بود و تا به الان، رائد جوحی، مدیر دفتر نخست وزیر کنونی (یکی از قضات محاکمه صدام) بیشترین شانس را برای ریاست این حزب دارد.

منابع گفتند که اطلاعات حکایت از این دارد که چندین اسم برای تعیین نام حزب کاظمی مطرح است که از جمله آنها «التجمع الوطنی» است و تحرکات فشرده برای تاسیس این حزب در تعدادی از استان‌ها و نخستین آن در استان کرکوک آغاز شده است.

منابع عنوان داشتند که کاظمی در راستای از بین بردن دولت عمیق که طی سال‌های گذشته شکل گرفته بود، تلاش می‌کند و در این راستا، تغییراتی را با همکاری با همپیمانان خود در جریان حکمت و ائتلاف سائرون در پست‌های عالی آغاز کرده است.

در همین حال، مؤید الجحیشی، کارشناس در امور سیاسی در مصاحبه با عربی ۲۱ گفت: ما هیچ سندی را تا به الان ندیده‌ایم که امضای مصطفی کاظمی بر روی آن باشد که اشاره به این داشته باشد که وی برای عدم نامزدی در انتخابات در ازای تصدی پست نخست وزیری تعهد داده باشد، به همین دلیل اگر وی حزب سیاسی تشکیل دهد، مساله عجیبی نخواهد بود.

الجحیشی خاطرنشان کرد: اگر کاظمی حزبی را تشکیل دهد و امید داشته باشد که وارد انتخابات شود، باید بر اساس دو اصل تلاش کند، نخست دستاوردها است و دوم کسب اعتماد مردم است، اما او تا به الان هیچ دستاوردی را رقم نزده است که برای او در افکار عمومی مردم ثبت شود و اعتماد مردم را کسب کند تا بتواند وارد انتخابات شود. او دستاورد بزرگی را در سطح اقتصادی و امنیتی و دیگر پرونده‌های مهمی حاصل نکرده است که مردم خواهان مشاهده دستاوردها در آن هستند بنابراین پیش بینی نمی‌شود که وی دستاوردی را در انتخابات حاصل کند اما اگر او دستاوردهایی را در این پرونده‌ها داشته باشد، بی شک برای مردم فردی مطلوب خواهد بود.

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری شفقنا، تاریخ انتشار: 2 مهر ۱۳۹۹، کد خبر: 1017299 ، shafaqna.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین