پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۵۷۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰
صنعتگران یزدی توانستند ظرف مدت۲۴ روز تابلوهای برق فشار متوسط کارخانه آهن اسفنجی فولاد قاینات را تولید کننند. این صنعتگران ایرانی به این ترتیب بزرگترین رکورد در این زمینه را در آسیا و اروپا برجای گذاشتند.

شعار سال: در پی تصمیم کمیته راه اندازی واحد احیای مستقیم مجتمع فولادقائنات، مبنی برساخت هرچه سریعتر تجهیزات و اقلام اساسی مورد نیاز این مجتمع، رایزنی‌هایی با سازندگان اروپایی و آسیایی انجام شد با اینحال هیچکدام نتوانستند تعهدی برای ساخت و تحویل تجهیزات مذکور در مدت کمتر از شش ماه را دهند.

مدیریت واحد توانمندسازی و بومی سازی شرکت ملی فولاد ایران با همکاری مدیریت مجتمع فولاد قاینات در مذاکره با چند شرکت ایرانی برای ساخت این تجهیزات، پس از شناسایی یک شرکت تولید تابلو‌های برق در یزد، اقدام به انعقاد قرارداد مربوطه کردند.

شرکت ایرانی سازنده تابلو‌های برق فشارمتوسط برخلاف شرکت اروپایی که عمدتا مدت زمان شش تا هشت ماه را برای ساخت این تجهیزات اعلام کرده بودند، متعهد شد ظرف مدت بیست و چهار روز این تابلو‌ها را تولید کند و تحویل کارخانه فولاد قاینات دهد.

در نهایت، متخصصان این شرکت ایرانی با تکیه برتوان فنی و تلاش پرسنل خود توانستند، در موعد مقرر بیست و چهار روزه به تعهد خود عمل و تابلو‌های فوق را تحویل مجتمع فولاد قائنات دهند.

شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ماین نیوز، تاریخ خبر: ۲۲ مهر ۱۳۹۹، کد خبر: ۵۳۲۳۰، www.minews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
0
0
واقعا به جرات میشخ گفت صنعت گران ایرانی بااین مواد اولیه و کلیمحدودیت باز هم تونستن تو جهانی که سرشار از امکانات برای اون ها هست سرامد باشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین