پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۵۸۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۱
طی مراسمی که با حضور دکتر ناصرعتباتی رئیس دادگستری استان، دادستان اردبیل، معاون سیاسی- امنیتی استاندار، مدیرکل امور شهرداری و شورا‌های استان، رئیس و اعضای شورای شهر و شهردار اردبیل برگزار شد، دبیرخانه مرکزی کمیسیون ماده صد شهرداری اردبیل افتتاح و آغاز به کار کرد.
شعار سال: دکتر حمید لطف‌اللهیان در این مراسم با تاکید بر ضرورت صیانت از آرای کمیسیون ماده ۱۰۰ گفت: این دبیرخانه در راستای اجرای صریح قانون و با هدف فراهم‌سازی فضایی برای شفافیت پرونده‌های ماده صد، رفع تبعیض‌ها، پیشگیری از تخلفات شهری در مجموعه مدیریت شهری مستقر شده و از امروز آغاز به کار خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در راستای ارتقا سلامت اداری نیاز به اصلاح روش‌ها و بهبود شیوه‌هایی برای رفع نواقصات احتمالی احساس می‌شد،  عنوان کرد: همواره رویکرد شهرداری اردبیل تحقق حقوق شهروندی و کاهش تخلفات شهری است که امروز با افتتاح این دبیرخانه شاهد یک فرآیندی هستیم که علاوه بر اینکه این مکان فیزیکی افتتاح شد بلکه در کنار آن شاهد راه‌اندازی نرم افزاری خواهیم شد که تخلفات شهری را کاهش خواهد داد.

شهردار اردبیل تصریح کرد: شیوه‌ای که شهرداری اردبیل سال‌های گذشته در برخورد با تخلفات شهری داشت دارای نواقصی بود و نیازمند ارتقای سلامت اداری بود و همچنین برای رفع تبعیض  و اعمال اصلاحات لازم این دبیرخانه آغاز به کار کرد.

ناصر عتباتی نیز در این مراسم در خصوص افتتاح این دبیرخانه بیان کرد: در راستای اجرای دقیق و کامل کمیسیون و تبرصه‌های ماده ۱۰۰ قرار بر این شد که به صورت متمرکز این کمیسیون‌ها برگزار شود که در این خصوص شهردار اردبیل و اعضای شورای شهر همت کردند که نتیجتا امروز شاهد افتتاح این دبیرخانه در اردبیل هستیم.

وی در خصوص فواید آغاز به کار دبیرخانه کمیسیون ماده ۱۰۰ بیان کرد: با فعالیت این دبیرخانه مسائلی از قبیل تبعیض و رویه‌های متفاوت و مختلف و تصمیمات متناقض رخ نخواهد داد.

رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل تصریح کرد: از این پس شهرداری اردبیل و مجموعه شورای شهر با نظارت‌هایی که از سوی دستگاه قضایی و مخصوصا دادستانی مرکز استان انجام خواهد شد نظارت‌ها بر ساخت و ساز‌های غیر مجاز تقویت خواهد شد که نتیجتا شاهد شهری قاعده‌مند و زیبا خواهیم بود.



شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایلنا، تاریخ خبر: مهر ۱۳۹۹، کد خبر: ۹۸۲۳۹۹، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
0
0
من که بعید میدونم بااین روندی که این هاپیگرفتن طبیعتی در شمال کشور باقی بمونه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین