پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۶۰۲
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷
نماینده پیگیری حوزه ریاست جمهوری با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به استان‌ها گفت: وعده‌های رئیس‌جمهور در این سفرها حداکثر طی دو سال و یا در موارد نادر حداکثر تا پایان کار دولت است.

شعارسال: نماینده پیگیری حوزه ریاست جمهوری با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به استان‌ها گفت: وعده‌های رئیس‌جمهور در این سفرها حداکثر طی دو سال و یا در موارد نادر حداکثر تا پایان کار دولت است.

سیف‌الله شاه مرادپور در نشست با شماری از مدیران خراسان‌شمالی اظهار کرد: مسئولان ذی‌ربط باید در خصوص اخذ اعتبارات و چگونگی هزینه کرد آن و نظارت بر نحوه عملیات اجرایی دقت لازم را داشته باشند.

وی تاکید کرد: سفر رئیس‌جمهور به استان‌ها پروژه محور است و توزیع اعتبارات در قالب شهرستانی نخواهد بود و تاکید دولت بر عملیاتی نمودن پروژه‌ها در زمان تعیین‌شده است.

شاه مرادپور اظهار کرد: رویکرد دولت مبنی بر اجرایی شدن همه وعده‌های رئیس‌جمهور حداکثر طی دو سال و یا در موارد نادر حداکثر تا پایان کار دولت است.

وی گفت: ردیف‌هایی به‌صورت متمرکز برای استان خراسان شمالی در قالب‌های بازسازی مدارس خشتی و گلی، راه، آبیاری تحت‌فشار، کشت گلخانه‌ای و نقاط حادثه‌خیز دیده شده است.

وی در خصوص پروژه‌های مصوب شده استان گفت: احداث پروژه محور بجنورد به جنگل گلستان به‌عنوان یکی از اولویت‌های توسعه‌ای استان و درخواست جدی مردم منطقه است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی هم در این نشست گفت: تشکیل ستاد پیگیری مصوبات سفر کاروان تدبیر و امید از تاکیدات دولت و در راستای تحقق هر چه سریع‌تر مصوبات سفر است.

محمدحسن علینیا ارائه گزارشات و اقدامات صورت گرفته از سوی مسئولین استانی در راستای تحقق مصوبات سفر به وزارت کشور را ضروری خواند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی نسیم خرمشهر، تاریخ انتشار: 25آبان1394: www.nasimna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین