پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۶۶۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳
اینستاگرام در پی تحقیقات دیده بان رقابت انگلیس، متعهد شد تبلیغات پنهان از سوی اینفلوئنسر‌ها در این اپلیکیشن اشتراک گذاری عکس و ویدیو را محدود کند.
شعار سال: فیس بوک ایرلند که اینستاگرام را در انگلیس اداره می‌کند، متعهد شده است تغییراتی را صورت دهد و سازمان رقابت و بازار‌های انگلیس وعده مذکور را تغییر رفتار مهمی از سوی یک پلتفرم شبکه اجتماعی بزرگ توصیف کرده است.

دیده بان رقابت انگلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد: با تغییرات اینستاگرام، پست کردن یک تبلیغات در این پلتفرم بدون این که به عنوان تبلیغات مشخص شود، دشوار خواهد شد.

فیس بوک که شرکت مادر اینستاگرام است، از همکاری با سازمان رقابت و بازار‌های انگلیس در جهت افزایش شفافیت مربوط به ارسال تبلیغات از سوی اینفلوئنسر‌ها استقبال کرد.

سازمان رقابت و بازار‌های انگلیس درباره این که بسیاری از اینفلوئنسر‌ها محتوای مربوط به شرکت‌ها را در اینستاگرام پست می‌کنند بدون این که مشخص کنند برای این کار پول یا مشوق‌های دیگری دریافت کرده اند، تحقیقاتی را انجام داده بود.

اینفلوئنسر‌ها اگر برای ارسال چنین پست‌ها یا خدماتی پول یا مشوق‌های دیگر دریافت می‌کنند، از این پس باید تایید یا فاش کنند.

بر اساس گزارش رویترز، اینستاگرام از فناوری استفاده خواهد کرد که مشخص می‌کند چه زمانی کاربران به وضوح روشن نمی‌کنند که تبلیغات ارسال می‌کنند.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از ایستنا، تاریخ انتشار: ۲۷مهر ۱۳۹۹، کدخبر: ictna.ir، ۱۱۷۲۱۶
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
0
0
واقعا همین میشه که یک اپلیکیشن میتونه رشد کنه و بین مردم به یک محبوبیت ذاتی برسه از درامد خودش بزنه برای حفظ اعتبار و محبوبیت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین