شعار سال: فیس بوک ایرلند که اینستاگرام را در انگلیس اداره میکند، متعهد شده است تغییراتی را صورت دهد و سازمان رقابت و بازارهای انگلیس وعده مذکور را تغییر رفتار مهمی از سوی یک پلتفرم شبکه اجتماعی بزرگ توصیف کرده است.
دیده بان رقابت انگلیس در بیانیهای اعلام کرد: با تغییرات اینستاگرام، پست کردن یک تبلیغات در این پلتفرم بدون این که به عنوان تبلیغات مشخص شود، دشوار خواهد شد.
فیس بوک که شرکت مادر اینستاگرام است، از همکاری با سازمان رقابت و بازارهای انگلیس در جهت افزایش شفافیت مربوط به ارسال تبلیغات از سوی اینفلوئنسرها استقبال کرد.
سازمان رقابت و بازارهای انگلیس درباره این که بسیاری از اینفلوئنسرها محتوای مربوط به شرکتها را در اینستاگرام پست میکنند بدون این که مشخص کنند برای این کار پول یا مشوقهای دیگری دریافت کرده اند، تحقیقاتی را انجام داده بود.
اینفلوئنسرها اگر برای ارسال چنین پستها یا خدماتی پول یا مشوقهای دیگر دریافت میکنند، از این پس باید تایید یا فاش کنند.
بر اساس گزارش رویترز، اینستاگرام از فناوری استفاده خواهد کرد که مشخص میکند چه زمانی کاربران به وضوح روشن نمیکنند که تبلیغات ارسال میکنند.
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از ایستنا، تاریخ انتشار: ۲۷مهر ۱۳۹۹، کدخبر: ictna.ir، ۱۱۷۲۱۶