پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۷۱۷
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸
در بعضی از اخبار صحبت هایی از معاون عمرانی استاندار یزد در خصوص بزرگراه بافق-یزد مشاهده می شود که بیشتر شبیه وعده های بی عمل برای مردم بافق می باشد.
شعارسال: این روز ها مردم بافق ترجیح می دهند از جاده بافق یزد به نام بزرگراه مرگ یاد کنند.بزرگراهی که 65 کیلومتر آن در دولت نهم و دهم و با مصوبه رهبری به اتمام و بهره برداری رسید اما با شروع به کار دولت تدبیر و امید دیگر امیدی در تکمیل این جاده مشاهده نمی شود.

جاده ای که هر هفته باید منتظر خبر کشته شدن و یا مصدومیت یکی از همشهریان و یا مسافران عزیز بود اما معاون عمرانی استاندار یزد بیشتر به چه کاری می پردازد بیا و برو به تهران برای جاده بافق یا شمارش تلفات این جاده؟

بد نیست به صحبتهای سید حسینی معاون عمرانی استاندار مسافر استان یزد اشاره ای بشود تا مردم بدانند این روزها دلی برایشان نمی سوزد.

در جایی آقای معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری می گوید برای تکمیل هر کیلومتر این جاده به یک میلیارد تومان بودجه نیاز است سوال مگر سنگ آهن مرکزی برای مثبت جلوه دادن عملکرد جنابتان و آرام کردن اعتصابات 93 در آن سال 15 میلیارد تومان ناقابل تقدیم نکردند پس باید تا کنون 15 کیلومتر از این جاده تکمیل شده باشد که خبری از این روءیا نیست!

سید حسینی همچنین در جایی دیگر می گوید بنده بصورت هفتگی دو پروژه را پیگیری می کنم یکی جاده بافق و دیگری انتقال گاز به بهاباد می باشد که بصورت حضوری و تلفنی با مسئولان کشور و استان در میان می گذارم .

آقای معاون نکند منظورتان از پیگیری جاده بافق شمارش تلفات این جاده است نه پیگیری تکمیل این جاده.چون مردم پیشرفت محسوسی در تکمیلش مشاهده نمی کنند!

همچنین معاون عمراني استاندار يزد خردادماه سال 94 در حاشيه سفر يكروزه خود به همراه معاون سازمان مديريت كشور به شهرستان گفت: با توجه به اهميت اين بزرگراه تكميل آن در دستور كار مسئولان ارشد استان قرار گرفته كه با پيگيري هاي انجام شده قير مورد نياز اين محور تامين شده است.

مگر میشود یکسال پیش قیر جاده ای تامین بشود که هنوز زیرسازی نشده است.مسئولان شهرستان تکانی به خود بدهند ببینند این قیر جاده کدام شهر را آسفالت کرده است؟

سال 93 روابط عمومي استانداري يزد نوشت: "سيد محمد رضا سيد حسيني" با اشاره به تفاهم نامه منعقده بين معاونت هماهنگي امور عمراني استانداري، شركت سنگ آهن مركزي بافق، فرمانداري بافق و اداره كل راه و شهر سازي گفت: پروژه احداث جاده يزد به بافق با اعتبار150 ميليارد ريال، در سال جاري تكميل مي گردد.

وي اظهار اميدواري كرد مطابق با تفاهم نامه منعقده، اين پروژه تا پايان دي ماه سال جاري تكميل گردد و موجبات آسايش مردم را فراهم نمايد.

با بررسی عملکرد سه ساله معاون عمرانی استاندار "سید محمد رضا سید حسینی" چند کیلومتر از جاده بافق به بهره برداری رسیده است؟

آقای معاون آماده سازی کیلومترهای جدید را بی خیال شوید آن 5 کیلومتری که سنگ آهن بارها و بارها سال 92 پزش را داده است و قیرش را شما سال گذشته آماده و در بوق و کرنا کردید افتتاح کنید ؟

آقای معاون این روزها به چه کاری مشغولید ؟

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی یزد رسا، تاریخ انتشار: چهارشنبه 6 مرداد 1395، کد خبر: 21966177، www.yazdrasa.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین