پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۷۵۰۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۶
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه هم‌اکنون۱۲٠ خانه جوان در کشور فعال است، گفت: بیشتر این خانه‌ها به صورت ملکی فعال است.

شعار سال: مسعود سلطانی‌فر عصر امروز در حاشیه افتتاح خانه جوان استان زنجان اظهار کرد: در زمان آغاز فعالیت دولت یازدهم، حتی یک خانه جوان فعال در کشور دایر نبود.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه هم‌اکنون۱۲٠ خانه جوان فعال داریم، اضافه کرد: بیشتر این خانه‌ها به صورت ملکی فعال است.

وی با اشاره به اینکه کادر مدیریتی باید محور خود را براساس جوانان داشته باشد، عنوان کرد: مهمترین وظیفه ما کادرسازی است.

سطانی‌فر با اشاره به اینکه تعداد سازمان‌های مردم نهاد کشور در سال ۱۳۹۳ کمتر از ۱٠٠ مورد بوده است، ادامه داد: این سمن‌ها به بیش از ۳ هزار و ۲٠٠ سمن رسیده است.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه در راه فعالیت خانه جوانان مشکلات زیادی وجود داشت، خاطر نشان کرد: این مشکلات حل و فصل شد.

وی گفت: این روزها، روی جوانان و سمن‌های آن‌ها به عنوان نهادی موثر حساب باز کردند.

سلطانی‌فر با بیان اینکه در خانه جوانان از طریق ارتباطات انتقادات انجام می‌شود، بیان کرد: این خانه محل فعالیت‌های سیاسی نیست بلکه باید پلی بین مردم و مسؤولان باشد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه یک میلیون نفر در سمن‌ها عضو هستند، ادامه داد: در ناآرامی ۹۶ و ۹۷ حتی یک نفر از اعضای سمن‌ها در حوادث نبودند.

وی با اشاره به اینکه وقتی جوانان فرصت انتقاد داشته باشند نیازی برای حضور در تجمعات غیر مجاز ندارند، بیان کرد: حضور مردم در سمن‌ها تقویت نظام را به دنبال دارد و موجب می‌شود انتقادات و پیشنهادات در بستری مناسب ایجاد می‌شود.

سلطانی‌فر با اشاره به اینکه اتفاقات خوبی در حال انجام است و در وزارت ورزش جوانان ۱۳ مدیر جوان فعالیت می‌کنند، گفت: روسای هیأت‌ها نیز در حد توان از جوانان هستند.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 1 آبان 99، کد خبر:   13990801000614، www.farsnews.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیر
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
0
0
خانه جوان دقیقا چکار میکنه ؟؟؟ تاحالا نشنیده بودم :))
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
0
0
با این ها مشکل اصلی جوون ها حل میشه؟ وزارت جوون ها هستید شما مثلا! یه فکری برای در امدشون هم بکنید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
0
0
خانه جوان هم یک بازی ای بیش نیست دوست عزیز عملا مکانی برای نو در اوردن عده ای شده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
0
0
تا وقتی جوان های عزیز کشور ما خبری نداشته باشن که تو این خانه دارن چیکار میکنن یعنی وجود نداره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین