پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۷۶۴۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰
سمیه رفیعی گفت: جهت بررسی فروش خاک چابهار تیمی را آماده کردیم تا واقعیت ماجرا را پیگیری کند که اگر خدایی نکرده چنین اتفاقی در حال رخ دادن است با قاطعیت برخورد شود.

شعار سال: سمیه رفیعی، رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی با اشاره به خبر‌هایی که از فروش خاک چابهار به گوش می‌رسد، گفت: چند وقت اخیر موضوع قاچاق خاک چابهار در رسانه‌ها مطرح شد، اما با بررسی‌هایی که انجام دادیم به این نتیجه رسیدیم چنین مسئله‌ای وجود ندارد.

او افزود: طبق قانون حفاظت از خاک، خروج و فروش خاک کشور جرم است به همین دلیل تیمی را آماده کردیم تا واقعیت ماجرا را پیگیری کند که اگر خدایی نکرده چنین اتفاقی در حال رخ دادن است با قاطعیت برخورد شود تا حتی یک ذره از خاک کشور بیرون نرود.

رفیعی درمورد خاک‌های شهر‌های شمالی کشور نیز گفت: از آنجایی که چندسال اخیر زمین خواری و جنگل خواری در شهر‌های شمالی کشور رواج پیدا کرده است و بعضا به گوش می‌رسد مالکان ویلا‌ها برای اینکه رودخانه از داخل خانه‌شان عبور کند، مسیرعبور آب رودخانه را تغییر می‌دهند باید قانون حفاظت از خاک ورود پیدا کند و قوه قضائیه به این امر رسیدگی کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: قوه قضائیه باید در خصوص استفاده شخصی از طبیعت، جنگل خواری، زمین خواری، قاچاق چوب، استفاده غیرقانونی از آب رودخانه‌ها و دریا و حتی فروش خاک با جدیت ورود پیدا کند.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار 2 آبان 99، کد خبر:   1076891، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
0
0
دیگه همینمون مونده ... قاچاق خاک !!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
0
0
مردم واقعا در این زمینه مستنداتی دارن کهباید بهش رسدگی بشه نمیشه رو هوا صحبت کرد و تز داد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
0
0
ای کاش با عواملش شدید ترین برخورد هارو بکنن وگرنه از سیستان هیچی نمیمونه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین