پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۹۷۴۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۵
فرماندار نیکشهر با بیان اینکه در منطقه سیلزده دستکرد شاهد ساخت مجتمع شبانه روزی هستیم اظهارداشت: بخش بنت یکی از محرومترین نقاط کشور در زمینه آموزشی است که در سال‌های اخیر با همت خیران بخشی از مشکلات مرتفع شده است.

شعار سال: فرماندار نیکشهر در حاشیه این مراسم در گفت‌وگویی اظهارداشت: مجتمع شبانه روزی دستکرد بنت شامل یک خوابگاه دخترانه برای ۳۵۰ دانش آموز، یک مدرسه هشت کلاسه، سالن ورزشی، سرایداری، سرویس‌های بهداشتی و حیاط سازی به همت صندوق کارآفرینی امید و مشارکت اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان ساخته خواهد شد.

ضیاء الحق هاشمزهی افزود: خوابگاه این مجتمع توسط صندوق کارآفرینی امید و بقیه توسط اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان وبلوچستان ساخته خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ساخت خوابگاه دخترانه با زیربنای یکهزار و ۲۵۰ مترمربع و مدرسه ۸۰۰ مترمربع است، گفت: کمبود کلاس درس در این شهرستان با همت و اعتبارات دولت و مشارکت خیران جبران می‌شود.

فرماندار نیکشهر با بیان اینکه در منطقه سیلزده دستکرد شاهد ساخت مجتمع شبانه روزی هستیم اظهارداشت: بخش بنت یکی از محرومترین نقاط کشور در زمینه آموزشی است که در سال‌های اخیر با همت خیران بخشی از مشکلات مرتفع شده است.

وی با قدردانی از مشارکت مردم برای ساخت مجتمع شبانه روزی افزود: اهدای زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر از سوی مردم دستکرد برای ساخت این مجتمع آموزشی اهدا شده است.

علی ربیعی سخنگوی دولت و رییس هیات مدیره صندوق کارآفرینی امید و اصغر نوراله زاده مدیرعامل این صندوق شامگاه یکشنبه برای بازدید و کلنگ زنی چند طرح مهم اقتصادی و زیربنایی در جنوب سیستان و بلوچستان وارد فرودگاه بین‌المللی زاهدان شدند.

ربیعی و نورالله زاده در بدو ورود به فرودگاه بین‌المللی زاهدان مورد استقبال علی زینی وند معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان و مهرداد جهاندیده رییس شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار گرفتند.

مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان در حاشیه این سفر اظهارداشت: در این سفر قرار است کلنگ دبیرستان شبانه روزی دخترانه در نیک‌شهر به زمین زده شود.
ادریس دینارزهی افزود: این مدرسه به همت صندوق کارآفرینی امید با همکاری سازمان نوسازی مدارس در روستای سیلزده دَستگِرد بخش بِنت نیک‌شهر ساخته می‌شود.
وی از کلنگ زنی یک مجتمع پرورش محصولات گلخانه‌ای در نیکشهر خبر داد و افزود: این مجتمع با اعتبار هفت میلیارد تومان که پنج میلیارد تومان آن در قالب تسهیلات چهار درصد پرداخت می‌شود ساخته خواهد شد.

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 13 آبان ۱۳۹۹، کد خبر:-، irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
0
0
ای کاش اوضاع نیک شهر این همه دارای محرومیت ذاتی نبود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
0
0
ای کاش در زمینه عدالت اموزشی خیلی بهتر از این چیزی که هستیم در شهرستان های ایرانعمل میکردیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
0
0
باید بیشتر و بهتر برای مناطق محروم کار کرد. اونها میتونن آینده مملکت رو تغییر بدن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین