پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۰۳۵۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴
چقدر از مشکلات شرکت مخابرات و عدم پاسخگو بودن این شرکت گفتیم؟ چقدر دیگران گلایه کردند؟ شما چه کردید؟ یک سامانه نظارتی پاس کاری کننده غیر پاسخگو (ارتباط بین رگولاتوری و اپراتورها) شده است برگ بازی شما و مسکوت گذاشتن شکایات. آنقدر شهروندان درگیر و کم اطلاع هستند که به سمت شکایت نمی‌روند. اگر دو بار شرکت مخابرات را بر اساس نوع عملکرد، محکوم می‌کردند، الان این وضع را نداشتیم. بحث سیاسی نکنیم، اما با این شیوه مدیریتی قصد نامزد شدن در انتخابات ریاست جمهوری را داشتید؟
شعارسال: اسپیس ایکس آزمایش عمومی سرویس اینترنت ماهواره‌ای استارلینک رو شروع کرده و کاربران با پرداخت ۵۰۰ دلار برای تجهیزات و پرداخت اشتراک ماهیانه ۱۰۰ دلاری، میتونن از این سرویس استفاده کنن. این ازمایش عمومی هم دیگه شامل قرارداد حفظ محرمانگی نیست که باعث شده کاربران بتونن ازادانه تجربیاتشون با این سرویس رو در جا‌هایی مثل ردیت به اشتراک بزارن که از جمله اون‌ها ویدیوی باز کردن جعبه ترمینال و بقیه تجهیزات این سرویس هست.

یکی از کاربران نوشته کل فرایند راه اندازی تجهیزات فقط نیاز به قرار دادن ترمینال رو به اسمان و وصل کردنش به برق هست. ترمینال بین ۱ تا ۱۵ دقیقه طول میکشه تا جهت خودش رو به طور اتوماتیک تنظیم کنه و به ماهواره‌های استارلینک وصل بشه.

‏این کاربر، استارلینک رو هم در خونه اش هم در یک منطقه جنگلی تست کرده. در منطقه جنگلی که هیچ اپراتوری در اونجا انتن نمیده، استارلینک فقط نیاز به داشتن دیدی به اسمان داشته و این کاربر سرعت ۱۲۰ مگابیت بر ثانیه برای دانلود و ۱۲ مگابیت بر ثانیه برای اپلود همراه با ۳۷ میلی ثانیه پینگ رو ثبت کرده.

تعداد بازدید : 15


منبع: پایگاه تحلیلی خبری شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از کانال اقتصاد به زبان ساده
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
0
0
مخابرات در این داره به یک معضل حل نشدنی تبدیل میشه که هیچ راه برون رفتی هم برای این مساله نداریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
0
0
توی مریخ دارند سیب زمینی و پیاز می کارند اون وقت ما فکر اولین چیزها هستیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
0
0
اين اقاي جهرمي هم همش داره كار رسانه اي ميكنه و از توش هيچي در نمياد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین