پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۰۴۲۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰
قرارداد واگذاری زمین در پارک علم و فناوری پردیس به دانشگاه خاتم، به مساحت ۱۷ هکتار در فاز نخست و تفاهم‌نامه‌ی واگذاری ۳۰ هکتار دیگر در فاز‌های آتی، جهت ساخت و توسعه‌ی فضا‌های آموزشی، پژوهشی و رفاهی برای دانشجویان منعقد شد.
شعار سال: قرارداد واگذاری زمین در پارک علم و فناوری پردیس به دانشگاه خاتم، به مساحت ۱۷ هکتار در فاز نخست و تفاهم‌نامه‌ی واگذاری ۳۰ هکتار دیگر در فاز‌های آتی، جهت ساخت و توسعه‌ی فضا‌های آموزشی، پژوهشی و رفاهی برای دانشجویان منعقد شد.

طی این قرارداد که در مراسمی با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور، مجید قاسمی رییس دانشگاه خاتم و مهدی صفاری نیا رییس پارک علم و فناوری پردیس منعقد شد، مجموعه‌ی آموزشی، تحقیقاتی، پژوهشی و فناوری دانشگاه خاتم، تحت عنوان پردیس کارآفرینی رقابت‌پذیر، با سرمایه‌گذاری بانک پاسارگاد، در فاز ۴ پارک علم و فناوری پردیس احداث خواهد شد. این مجموعه با ۱۰ دانشکده، هر یک در ۵ گروه آموزشی، پذیرای ۱۰ هزار دانشجو در مقاطع مختلف کارشناسی و تحصیلات تکمیلی خواهد بود. مرکز تحقیقات و فناوری فعالیت‌های نوبنیان با ظرفیت یک هزار پژوهشگر، کتابخانه‌های تخصصی، سالن آمفی‌تأتر مرکزی پردیس، سالن‌هایی جهت برگزاری آزمون‌های بین‌المللی و مجتمع‌های ورزشی، خوابگاهی، پذیرایی و رفاهی از دیگر بخش‌های این مجموعه خواهند بود.

گفتنی است در حال حاضر دانشگاه خاتم با حمایت بانک‌پاسارگاد و بهره‌مندی از حضور استادان بنام و همچنین فضا و تجهیزات آموزشی به روز و پیشرفته، در زمره‌ی دانشگاه‌های مطرح کشور است. این دانشگاه با برگزاری دوره‌های موفق و همکاری با دانشگاه‌های معتبر جهان، توانسته‌است در سطح بین‌المللی نیز مطرح شده و با عبور از سه نسل اول، در سطح نسل چهارم و پنجم دانشگاهی، کارآفرینان خلاق، رقابت‌پذیر و مقاوم را تربیت و به کشور عرضه کند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت بانک پاسارگاد، تاریخ انتشار: 17 آبان 1399، کدخبر: 1086، www.bpi.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
0
0
پارك علم و فناوري طي سالهاي اخير رشد خوبي داشته و نشون از مديريت خوب اين مجموعه ست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
0
0
پرديس چرا بايد اين همه هزينه كنه براي اين قضيه؟ از بودجه پرديس نبايد به اين مجموعه اختصاص داد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین