پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۰۷۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: متاسفانه شرکت حمل و نقل خلیج فارس در استان سیستان و بلوچستان با مشکل کمبود کامیون مواجه است و پراکندگی واحد‌های خبازی در سطح استان مزید بر علت شده و در حال حاضر تا حدودی در حوزه جنوب استان با مشکل حمل و نقل آرد مواجه هستیم که البته این مشکل در حال رفع است.

غلامعلی گنجعلی گفت: در حال بررسی راهکارهای متفاوت در جهت رفع مشکل حمل آرد هستیم و یکی از راهکارهای پیشنهادی، واگذاری حمل آرد به واحدهای آردسازی است. چندین مورد به کارگروه گندم، آرد و نان استان پیشنهاد شده و در حال بررسی و تایید نهایی یک طرح هستیم.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: متاسفانه شرکت حمل و نقل خلیج فارس در استان سیستان و بلوچستان با مشکل کمبود کامیون مواجه است و پراکندگی واحدهای خبازی در سطح استان مزید بر علت شده و در حال حاضر تا حدودی در حوزه جنوب استان با مشکل حمل و نقل آرد مواجه هستیم که البته این مشکل در حال رفع است.
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سیستان و بلوچستان در ادامه در خصوص نحوه تامین آرد عشایر و مناطق کپرنشین تصریح کرد: باتوجه به اینکه کپرنشینان، کوچ‌کننده هستند و هربار در یکی از مناطق استان مستقر می‌شوند، آرد مورد نیاز این بخش را اداره کل غله استان تامین، شرکت تعاونی عشایر توزیع و اتحادیه عشایر حمل می‌کند.
وی افزود: آرد عشایر و مناطق کپرنشین از بخش یارانه‌ای نوع یک تامین می‌شود.

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
0
0
یعنی در زمینه تولید داریم توبدیهی ترین مشکات دست و پا میزنیم و این میتونه زمینه ساز بدترین اتفاقات باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
0
0
توزیع یه مقوله کاملا استراتژیک در اقتصاده که توی کشور ما بهش اصلا توجهی نمیشه و نمی دونم چرا این بی توجهی وجود داره. یعنی یه اقتصاد خونده اونجا نیست؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین