پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۰۸۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۴
نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی خواستار جلوگیری از خام فروشی به همراه توجه به افزایش سرمایه گذاری در حوزه معادن استان شد.

شعار سال: مهدی قریشی عصر شنبه در سومین نشست مجمع نمایندگان استان با قدردانی از توجه ویژه نمایندگان به رفع دغدغه‌های مردم در حوزه‌های مختلف، اظهارکرد: استان ظرفیت‌های معدنی ویژه ای دارد که می‌توان نسبت به پیشگیری از خام فروشی و استفاده بهینه برای ایجاد اشتغال استفاده کرد.

وی با بیان اینکه اولویت سرمایه گذاری پروژه‌های با اشتغال زایی بالا، معادن، کشاورزی و فعال سازی گمرکات باشد، افزود: در طرح‌های سرمایه گذاری برای معرفی به صندوق‌های بزرگ سرمایه گذاری پیشنهاد می‌شود که پروژه‌های با اشتغال زایی بالا در اولویت باشد.

قریشی فعال سازی و ساماندهی گمرکات مرزی، رونق تولید منجر به صادرات و کشاورزی نوین را از دیگر اولویت‌هایی برشمرد که می‌توان برای دعوت از سرمایه گذاری صندوق‌های بزرگ پیشنهاد داد.

نماینده ولی فقیه در استان خطاب به نمایندگان و مدیران استانی خاطر نشان کرد: این وحدت و همدلی را از دست ندهید. اجازه ندهید مباحث قومی، جناحی و مذهبی این وحدت را خدشه دار کند. هر چقدر همدلی تقویت شود می‌توان گام‌های اساسی‌تر برای توسعه برداشت.

استاندار آذربایجان غربی نیز در این نشست با اشاره به افزایش درخواست‌های سرمایه گذاری در استان گفت: نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برای شتاب بخشی به روند توسعه از طریق رونق تولید و ایجاد اشتغال باید در بحث جذب سرمایه گذار اهتمام جدی داشته باشند.

محمدمهدی شهریاری با تاکید بر اینکه توسعه پایدار استان از مسیر جذب سرمایه گذاری می‌گذرد و بسیاری از دغدغه‌های جدی مردم با رونق تولید و ایجاد شغل برطرف می‌شود افزود: استان ظرفیت‌های ویژه ای دارد که نمایندگان به جهت توانمندی‌ها و جایگاه مهمی که در دعوت از سرمایه گذاران بر عهده دارند می‌توانند نسبت به تحرک بخشی به این امر اهتمام جدی داشته باشند.

استاندار آذربایجان غربی گفت: افزایش ثروت عمومی، کاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی، کاهش بیکاری، افزایش امید اجتماعی و سیاسی و پایداری امنیت از محل اشتغال و سرمایه گذاری تأمین می‌شود. باید نمایندگان در این شرایط سخت اقتصادی عمدتاً ناشی از تحریم‌ها از سرمایه گذاران این استان که در خارج از کشور و استان حضور دارند دعوت به همکاری کنند.

شهریاری با بیان اینکه از شمال تا جنوب استان با اولویت توجه ویژه به نقاط محروم زیرساخت‌های حمل و نقل، آموزش، بهداشت و درمان و خدمات زیربنایی با جدیت دنبال می‌شود افزود: به کمبودهای زیرساختی واقفیم و همه تلاش و همت خودمان را برای جبران کاستی‌های تاریخی استان به کار بسته‌ایم.

وی ادامه داد: با توجه به محرومیت استان از سرمایه گذاری‌های کلان صندوق‌های بزرگ سرمایه گذاری از جمله شستا، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بنیاد مستضعفان با همکاری نمایندگان مجلس بسته‌های سرمایه گذاری این سه صندوق مهم در استان تهیه و اجرایی خواهد شد.

استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد: برای دعوت از سه صندوق بزرگ سرمایه گذاری به طور قطع اولویت‌های هر شهرستان احصا و نسبت به معرفی این توانمندی‌ها اقدام خواهد شد.

شهریاری خاطرنشان کرد: مطالبه گری واحد نمایندگان و مدیران استانی در پیشبرد برنامه‌های توسعه محور بسیار مؤثر است، وحدت امروز مدیران نوید بخش دستاوردهای اثربخش برای استان است.

در این نشست نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی نیز هر یک علاوه بر بیان مشکلات حوزه‌های انتخابیه، پیشنهادات خود را در خصوص تسهیل روند سرمایه گذاری و پروژه‌های بزرگ مقیاس بیان کردند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 20 آبان ۱۳۹۹، کد خبر:141509، mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
0
0
خام فوشي هيچ كجاي دنيا رخ نميده مگر كشور هاي توسعه نيافته اي مثل افريقا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین