پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۵۲۲۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۲:۳۱
اینکه از اسامی دهن پر کن و لفاظی‌های زیبا نظیر گزارش تصویری بازدید نماینده ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مناطق درگیر آب بندر امام استفاده کنیم، برای مردم سیل زده، نان و آب نمی‌شود. عملکرد آقای یاوری از تاریخ انتصاب (گویا ۹۸/۱۰/۷) در سیل سیستان چه بود؟ با چه ماموریتی برای بازدید از سیل خوزستان رفته است؟ واقعا مدیران ما به خاصیت، پیامد و اثرگذاری‌های کار‌های خود هم فکر می‌کنند؟

شعار سال:کریم یاوری به نمایندگی از سوی محمد شریعتمداری، 12 آذرماه از مناطق درگیر آب گرفتی در بندر امام خمینی، بازدید کرد و با برخی از شهروندان گفت‌وگو نمود. وی در جریان این بازدید گفت، مردم خواهان روشن شدن علت به وجود آمدن این وضعیت هستند که بنده خواسته آنان را به وزیر کار منتقل خواهم نمود تا دستگاه‌های ذی‌ربط در جریان قرار بگیرند.
برخی از کارشناسان ، توضیحاتی از این جنس را تعبیر به بازدید کور نموده و فلسفه چنین فعالیت هایی را بدلیل تحمیل هزینه نابجا بر دولت، زیر سوال می برند.

بازدید5

بازدید3

بازدید4

بازدید1

بازدید7

بازدید6

بازدید8

بازدید9

بازدید13

بازدید12

بازدید11

بازدید10

بازدید15

بازدید14

بازدید16

بازدید17

 

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 12 آذر 1399، کد خبر: 1004952، ilna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
0
0
حال مردم به شدت خرابه و زندگی شون رو داره اب می بره حالا اگه تهران یکی از معابرش اب گرفتگی جزیی پیدا میکرد تو بوق و کرنا میکردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
0
0
حضور یاوری در خوزستان صرفا جنبه نمایشی داره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین