پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۶۳۹۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۴
بدهی ۸ میلیارد تومانی کارخانه نساجی کاشان باعث شده است که اداره برق، اقدام به قطع برق مجموعه نماید. مدیران کارخانه معترف به بدهی خود و قول و قرار با شرکت برق بوده، اما شرکت برق گویا برداشت عدم همکاری بدلیل خلف وعده مکرر را دارد. جای دارد فرماندار شهرستان و نماینده محترم کاشان در مجلس، بعنوان حکم ورود کرده و مانع افزایش ضرر کارخانه و بی کاری حدود ۶۰۰ نیروی کارگر گردند.
  شعار سال:بدهی ۶۰ میلیارد ریالی کارخانه ریسندگی بافندگی کاشان به اداره برق باعث قطع برق این کارخانه شد.
 
 مدیر امور توزیع برق کاشان گفت: بدهی هشت ساله این کارخانه خصوصی به این شرکت را بیش از ۶۰ میلیارد ریال است، پس از نشست‌های متعدد در کمیته رفع موانع تولید استانداری اصفهان، فرمانداری کاشان و شرکت توزیع برق استان اصفهان با مسئولان کارخانه ریسندگی و بافندگی کاشان مصوب شد که این کارخانه بدهی‌های معوقه خود را پرداخت کند ولی این امر محقق نشد.
 
او افزود: نشست های متعددی  میان مدیران این شرکت و اداره برق برگزار شد که در نتیجه آن مدیرعامل کارخانه ریسندگی و بافندگی  متعهد به پرداخت اقساطی ماهانه بدهی کارخانه به اداره برق شد درحالیکه از پرداخت بدهی ممانعت کرد و اداره برق مجبور به قطعی برق این واحد صنعتی بزرگ شد.
 
مدیر اداره برق شهرستان کاشان افزود: باتوجه به اینکه پرداخت اعتبارات توسعه‌ای شهرستان متناسب با وصول مطالبات است مساعدت بیش از حد باعث متضرر شدن شهروندان و توسعه شهرستان می‌شود.
 
در کارخانه ریسندگی وبافندگی کاشان ۱۰۰ کارگر مشغول به کار هستند.
 
تعداد بازدید : 13

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان  ، تاریخ انتشار:   18 آذر  1399  ، کدخبر: 7587617، www.yjc.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
0
0
نساجی کاشان باید روزی بهتر از این وضعی که الان داره می بود اما خیلی ها این وضع رو براش به جود اوردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
0
0
یعنی الان سازمان برقی ها با چه رویی دارن این موضوع رو بررسی میکنن؟ تو تاریخ مینویسن این بی معرفتی هارو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
0
0
دوست عزیز واقعا بدهی هاشون هم کم نیست سازمان برق تا کجا این بدهی هارو ببخشه و تقسیط کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین