پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۷۶۴
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹
رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ضعف مدیریت در استان بسيار زیاد است، گفت: ناکارآمدی برخی از مدیران بر مشکلات استان افزوده است.
شعارسال: محمدرضا امیرحسنخانی صبح شنبه در شورای اداری استان اظهار کرد: اگر ۱۲ مرداد را آغاز کار دولت تدبیر و امید بدانیم بیش از هزار روز از دوران خدمت سپری شده است و فرصت کمی باقی مانده است.

وی با بیان اینکه دولت باید فرصت باقی مانده را غنیمت بداند و دامنه خدمات خود را گسترش دهد، افزود: در حال حاضر بیم این وجود دارد هماهنگی های لازم با نخبگان و شایستگان جهت خدمت به مردم وجود نداشته باشد.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی افزود: اگر عقبه مردمی و حامی دولت دچار ناامیدی شود قطار دولت در ایستگاه سال چهارم متوقف خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه با گذر از حواشی باید در جهت رفع مشکلات مردم تلاش کرد، گفت: امیدواریم با حضور استاندار جدید استان از بسیاری مواردی که عقب مانده است بهره مند شود.

وی با بیان اینکه وضعیت فعلی استان با دیگر استان های حاشیه متفاوت است، بیان کرد: استان خراسان جنوبی استانی مرزی و کویری است که سهم اندکی از نزولات آسمانی دارد و متاسفانه ناکارآمدی برخی از مدیران بر مشکلات افزوده است.

امیرحسنخانی با اشاره به اینکه ضعف مدیریت در استان بسيار زیاد است، اظهار داشت: معضل اشتغال در صدر مشکلات مردم استان است و بیکاری مردم را به شدت تحت فشار قرار داده است.

* صنعت و تولید در استان فراموش شده است

وی با بیان اینکه امروز عمر و جوانی نیروهای تحصیل کرده در استان پشت دروازه تبعیض در حال تلف شدن است، افزود: صنعت و واحدهای تولیدی استان که می توانست چرخ زندگی مردم را فعال نگه دارد به فراموشی سپرده شده است.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بسیاری از راه های استان خطرپذیر است، گفت: سال ها علی رغم وعده های داده شده برای ایجاد مسیرهای حمل و نقل از جمله راه آهن وعده داده شده اما مردم هنوز نتیجه عملی از این وعده ها مشاهده نکرده اند.

امیرحسنخانی با بیان اینکه مردم محروم استان به هر وسیله ای ازکویر گریخته اند و فرار از مخمصه درد و رنج در استان بالا رفته است، بیان کرد: سفره های زیرزمینی استان در وضعیت بحرانی قرار دارد.

وی با بیان اینکه بحرانی ترین دشت کشور در استان خراسان جنوبی وجود دارد، اظهار کرد: علی رغم تنگدستی و رکود مردم در تمامی عرصه ها سازمان های بیمه، دارایی و بانک ها با فشار بی امان مردم را بیشتر تحت فشار قرار می دهند.

وی با اشاره به انتقال آب به استان، افزود: امیدواریم انتقال آب به استان کویری خراسان جنوبی در اولویت برنامه های مسئولان کشور قرار گیرد.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی بیان داشت: وعده های سفر هیئت دولت عملی نشده است که امیدواریم استاندار جدید در اسرع وقت مصوبات را پی گیری کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: شنبه 12 تیر 1395، کدخبر: 3700136 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین