پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۸۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۹
بخشدار اصلاندوز گفت:در سایه سیاست های دولت تدبیر و امید گازرسانی به بیش از پنجاه روستا و قشلاق بخش اصلاندوز تا پایان امسال به اتمام می رسد.

شعارسال: سیدعباس مینایی به مناسبت 15 مهرماه روز ملی روستا و عشایر از پروژه های مختلف روستایی اصلاندوز بازدید کرد.

بخشدار اصلاندوز در حاشیه بازدید از پروژه آبرسانی به روستای ازدربیگلو ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت امام حسین(ع) به اهالی، راهبرد هم افزایی در پروژه ها را که نیاز به تعامل ادارات و مشارکت مردم دارد در تسریع امورات و کاهش هزینه ها عنوان کرد.

وی از همکاری ادارات آب و فاضلاب شهری و روستایی با فرمانداری و بخشداری در این پروژه تشکر کرد و گفت:بیش از 200میلیون تومان برای این پروژه در نظر گرفته شده است.

مینایی همچینین در ادامه با حضور در روستای گدایلو و قشلاق گدایلو از اجرای طرح هادی این روستا بازدید و به لحاظ فنی روند اجرای پروژه را ارزیابی کرد .

وی افزود: از محل اعتبارات عمرانی دهیاری ها و با مشارکت مردم این جدول گذاری و زیرسازی به دو کیلومتر در این روستا خواهد رسید.

البته مردم یک گلایه ای هم از کم اثربخش بودن اقدامات عمرانی بنیاد مسکن در روستاهای بخش در گذشته داشتند که بخشدار اصلاندوز هم در این باره کسر کسورات قانونی بنیاد مسکن از اعتبار تخصیص داده شده را دلیل انجام کار کم در مقابل اعتبار تخصیص داده شده دانسته و خواستار شروع تکمیل عملیات اجرایی سیل بند ورودی روستا توسط بنیاد مسکن و اداره حمل و نقل شد.

وی گفت:در کمیته برنامه ریزی شهرستان با عنایت فرماندار عزیز و محترم علاوه بر مطالبات این پروژه، 90 میلیون تومان جهت ادامه پروژه در نظر گرفته شده است که بنیاد مسکن باید بلافاصله بعد از طی مراحل اداری تخصیص بودجه، برای انجام پروژه اقدام کند.

همچنین بخشدار اصلاندوز به دیدار جمعی از کشاورزان گدایلو و قشلاقات که معترض به اقدامات منابع طبیعی بودند رفته و با استقبال کشاورزان مواجه شد.

مینایی در این دیدار صمیمی جهت پیگیری موضوع اختلاف بین اهالی و اداره منابع طبیعی از مبادی قانونی قول مساعد داد.

وی ضمن بازدید از روند اجرایی پروژه اجرای طرح هادی و گازرسانی به روستای ایدر، در جمع مردم هم حاضر شد و به ابراز رضایت مردم این روستا از دولت جواب داد و گفت:که در سایه سیاست های دولت تدبیر و امید گازرسانی به بیش از پنجاه روستا و قشلاق بخش اصلاندوز تا پایان سال به اتمام می رسد.

مینایی اجرای طرح هادی و بازگشایی معابر در روستای ایدیر را مثبت ارزیابی کرده و از تلاش های دهیار و شوراها و مشارکت بی نظیر مردم قدردانی و جهت ادامه پروژه از محل اعتبارات عمرانی دهیاری قول مساعد داد.

نکته جالب بازدید های بخشدار، سخنرانی و تشویق مردم در خصوص سرشماری نفوس و مسکن بود که مشارکت مردم در سرشماری اینترنتی را امری ضروری دانسته و خودداری اهالی ساکن قشلاقات اصلاندوز از سرشماری در شهرستان های دیگر را خواستار شد.

بخشدار اصلاندوز ضمن بازدید از ایستگاه های صلواتی مسیر، از اجرای طرح هادی روستاهای برآن علیا و سفلی بازدید کرد.

وی در این بازدید آغاز اجرای طرح هادی روستای برآن از محل اعتبارات عمرانی دهیاری را هم زمان با اعتبارات تخصیص داده شده از طریق بنیاد مسکن، به دلیل حساسیت موضوع و حل مشکل اهالی دانسته و خواستار عقب نشینی بعضی از بناها از شوارع و معابر و بازگشایی مسیرها شد.

در ادامه بخشدار اصلاندوز روند اجرایی طرح هادی روستای برآن سفلی را نیز بررسی کرد.

مینایی همچنین از استفاده درست و مدیریتی از تلگرام در بخشداری اصلاندوز خبر داد و گفت:بخشدار اصلاندوز و دهیاران تابعه یک گروه با عنوان دهیاران بخش اصلاندوز تشکیل داده و ضمن ارایه عملکرد دهیاری ها و ارایه پیشنهادات، روند اجرایی پروژه ها و فعالیت ها را در فضای مشترک به اشتراک می گذارند و بخشدار نیز در جریان امورات قرار گرفته و فعالیت دهیاران را رصد می کند، علاوه بر این موضوعات مفاهیم آموزشی دهیاران نیز به صورت خلاصه و مفید در اختیار دهیاران قرار می گیرد و از ایده های همدیگر استفاده می کنند، البته این امر با در نظر گرفتن موضوعات امنیتی عملی شده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت راه دانا، تاریخ انتشار: 15مهر1395، کدخبر: 915973: www.dana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۰
0
0
خداروشکر بعد این همه سال روستا ها گاز رسانی شد بالاخره م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین