پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۸۰۶۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸
یک متخصص تغذیه در خصوص خواص میوه «به»، گفت: این میوه دارای مقادیر بسیار زیاد فیبر است که به بهبود عملکرد دستگاه گوارش کمک شایانی می‌کند.
شعار سال: یک متخصص تغذیه در خصوص خواص میوه «به»، گفت: این میوه دارای مقادیر بسیار زیاد فیبر است که به بهبود عملکرد دستگاه گوارش کمک شایانی می‌کند.

سید علی کشاورز، متخصص تغذیه افزود: متأسفانه میوه به میوه رایجی نیست و مصرف محدودی دارد، اما باید گفت که این میوه از فیبر بسیار بالایی برخوردار است.

وی اظهار کرد: میوه به دارای مقادیر بسیار زیاد فیبر محلول است که در کاهش جذب کلسترول بسیار مؤثر است همچنین رنگدانه‌های موجود در این میوه حاوی مقادیر زیادی از آنتی اکسیدان‌ها است که از بیماری‌های قلبی عروقی و سرطان‌ها جلوگیری می‌کند.

کشاورز با اشاره به اینکه میوه به سرشار از ویتامین A است، عنوان کرد: این میوه علاوه بر ویتامین A و بتاکاروتن تمام گروه ویتامین‌های B به جز ویتامین B۱۲ که در مواد غذایی گیاهی یافت نمی‌شود را دارد و به همین سبب در بهبود عملکرد دستگاه گوارش و جلوگیری از یبوست نقش بسیار خوبی را ایفا می‌کند علاوه بر این‌ها این میوه منبع غنی از ویتامین C است که به بالا رفتن سطح ایمنی بدن همچنین درمان بیماری‌های التهابی کمک شایانی می‌کند.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از اقتصاد سبز آنلاین، تاریخ انتشار:۳۰ آذر۱۳۹۹، کدخبر:۱۶۶۷۸، eghtesadsabzonline.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
0
0
بهترین مطالب برای سلامت غذایی رو در همین سایت شعار سال میخونم عمیقا دمتون گرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
0
0
بهبود علمکرد دستگاه گوارش میتونه زمینه ساز بهبود کرونا هم بشه دمتون گرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
0
0
تموم نياز بشري در طبيعت وجود داره اما كسي توجهي نميكنه به طب سنتي
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین