پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۸۸۲۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲
رئیس قوه قضائیه گفت: قبل هر سفر استانی گروه‌هایی برای شناسایی معضلات استان به محل اعزام می‌شوند که برای خراسان شمالی نیز این اتفاق افتاده و شرایط بررسی شده است.
شعار سال: حجت الاسلام و المسلمین رئیسی به همراه معاونان، دادستان کل کشور و رئیس سازمان بازرسی کل کشور دقایقی قبل وارد بجنورد شد. بررسی وضعیت قضایی دادگستری کل استان و عملکرد سازمان‌های تابعه از برنامه‌های سفر رئیسی است.

جلسه با مسئولان استان و دیدار با کارکنان قضایی و اداری دادگستری همچنین شورا‌های حل اختلاف و جامعه نخبگان و گروه‌های جهادی را از دیگر برنامه‌های سفر رئیس قوه قضائیه به خراسان شمالی است.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی اظهار کرد: در راستای سفر‌های استانی، خراسان شمالی یکی از استان‌هایی بود که باید چند ماه پیش به آن سفر می‌کردیم، اما به دلیل شرایط کرونایی این سفر با تأخیر مواجه شد لذا از مردم عذرخواهی می‌کنیم.
 
 اعزام تیم ارزیاب

رئیس قوه قضائیه ادامه داد: در این سفر امکان ورود به شهرستان‌ها و حضور در اجتماعات عمومی مردم به دلیل رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی وجود ندارد، اما سلام خود را به تمام مردم عزیز می‌رسانیم.

وی افزود: همواره قبل هر سفر استانی گروه‌هایی برای شناسایی معضلات استان به محل اعزام می‌شوند که برای خراسان شمالی نیز این اتفاق افتاد و تیم ارزیاب به همه شهرستان‌ها و واحد‌های قضائی سرکشی کرده و شرایط را بررسی کردند و گزارش‌هایی برای اقدام اعلام شد.

حجت الاسلام رئیسی تصریح کرد: امیدواریم در جلسات امروز که با مدیران و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود، به جمع بندی مناسبی برسیم تا برخی از مشکلات را از درون استان و برخی را از مرکز کشور پیگیری کنیم.

رئیس قوه قضائیه در انتها با اشاره به وجود اقوام مختلف ترک و ترکمن و کرمانج در خراسان شمالی، گفت: در این استان دل‌ها به هم نزدیک است و همین امر خراسان شمالی را تبدیل به گنجینه معرفت‌ها کرده لذا مردم با گویش‌های مختلف، اما متحد و پرتلاش در حوزه‌های مختلف فعالیت دارند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایلنا، تاریخ انتشار: ۴دی ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۰۱۴۸۸۳، ilna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
0
0
دمشون گرم که دونه دونه استان هارو دارن وارسی میکنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
0
0
اگر اقای رییسی رو نداشتیم میخواستیم تو دولت روحانی چه کنیم؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
0
0
این سفر های استانی میتونه به استان ها به شدت در زمینه حل مشکلاتشون کمک کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین