پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۹۱
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷
با وجود اینکه علی پور برای ماکویی ها دیگر آن علی پور سابق نیست و در دوره قبل هم با اقتدار چشم نوازی وارد مجلس نشد، اما اخبار واصله حاکی از آن است که گروه های اصولگرای این شهرستان که حالا نام منطقه آزاد را یدک میکشد، کماکان بر روی وی اتفاق نظر دارند.

شعارسال: (اختصاصی نداي اروميه) با وجود اینکه علی پور برای ماکویی ها دیگر آن علی پور سابق نیست و در دوره قبل هم با اقتدار چشم نوازی وارد مجلس نشد، اما اخبار واصله حاکی از آن است که گروه های اصولگرای این شهرستان که حالا نام منطقه آزاد را یدک میکشد، کماکان بر روی وی اتفاق نظر دارند.

البته تعداد قابل توجهی از عناصر سیاسی این شهرستان اعلام کرده اند که جریان نزدیک به دولت و مدیران منطقه آزاد هم نسبت به علی پور بی رغبت نیستند و به نوعی از وی حمایت میکنند.

با این وجود علی پور قطعا کار سختی در رقابت انتخاباتی با امثال جعفرزاده و عباسپور خواهد داشت. از دیگر گزینه های حوزه انتخابیه ماکو، شوط چالدران و پلدشت، شخصی به نام پرویز محمد پور است که به اقبال و محبوبیت قابل توجهی در این منطقه رسیده و احتمالا او بزرگترین رقیب درون گفتمانی علیپور در ماکو خواهد بود.

اما فعالین اصلاح طلب ماکو نیز برای انتخابات اسفندماه بی رغبت نیستند و با تاثیر از سرشاخه های خود در ارومیه در حال فعالیت اند.

گزینه اصلاح طلبان برای انتخابات این حوزه شخصی به نام حاتمی زاده است که احتمال میرود رقابت او با علی پور اصلی ترین رقابت انتخاباتی این حوزه باشد.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از وب سایت خبرگزاری نداي اروميه، تاریخ انتشار: 11 آبان 1394، کد مطلب: 236623:www. nedayeurmia.ir


نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین