پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۹۴۸۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: مجتمع بندری نگین در فاز نخست در سطح ۴۰ هکتار اجرا شد که از طریق یک راه دسترسی سه کیلومتری به بزرگراه خلیج فارس متصل شده است.

شعار سال:سیاوش ارجمندزاده در جریان بازدید مشاور معاون اول رئیس جمهور از بندر بوشهر گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده در این اداره کل و طرح توسعه بندر بوشهر در مجتمع بندری نگین ارائه کرد و اظهار داشت: افق توسعه بندر بوشهر و تبدیل آن به یک بندر نسل سومی با اجرایی شدن جزیره نگین و اتصال آن به راه آهن و استقرار صنایع ارزش افزوده‌ای در پسکرانه مجتمع بندری نگین خواهد بود.
 
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اضافه کرد: بندر بوشهر دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالا و ویژه‌ای در حوزه دریایی، بندر‌ی است که این مهم لزوم توجه هر چه بیشتر مسئولان را طلب می‌کند.
 
ارجمند‌زاده عنوان کرد: مجتمع بندری نگین در فاز نخست و در حال حاضر دارای ۴۰ هکتار مساحت است که از طریق یک راه دسترسی سه کیلومتری به بزرگراه خلیج فارس متصل شده است و با احداث دایک حفاظتی که به موازات این راه دسترسی ایجاد شده امکان توسعه تا ۴۰۰ هکتار را دارا است.
 
گفتنی است، در ادامه این بازدید جلسه‌ای با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط با فعالیت‌های اقتصادی، در سالن جلسات برج بندر برگزار شد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری  مانا  ، تاریخ انتشار: 8  دی  1399  ، کدخبر: ،www.mana.ir،88662

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
0
0
این مجتمع ها میتونه خیلی به اقتصاد و رونق اون منطقه کمک شایانی بکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
0
0
از این دست مجتمع ها ما زیاد داشتیم باید بهتر از ین ها عمل کنیم اگر رشد میخوایم واقعا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
0
0
تازه دارن فاز نخستش رو به سمت بهره برداری میرسونن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین