پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۱۹۸۳
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴
تبدیل وضعیت معلمان پیمانی سال 89 سال تحصیلی را در حالی آغاز کردیم که در اوایل مهر 94 خبری بسیار خوشحال کننده از سوی معاونت پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش آقای بطحایی در خبرگزاری ها قرار گرفت و وعده دادند نیروهای پیمانی 89 پس از 5 سال تبدیل وضعیت می شوند و ما که بالغ بر 5 سال سابقه داشتیم چشم انتظار حکم رسمی شدیم .

شعار سال: بارها ار کارگزینی ها پیگیری کردیم ولی خبری نشد که نشد تا بهمن ماه که وزارتخانه طی اطلاعیه ای اعلام کرد به استناد بند ۲ماده ۵۷ قانون برنامه پنجم توسعه در صورت صدور مجوز از سوی سازمان مدیریت امکان تبدیل وضعیت نیروها از پیمانی به رسمی آزمایشی ووجود خواهد داشت که تاکنون باتوجه به مکاتبات انجام گرفته پاسخ لازم دریافت نشده است.

چشم انتظاری ما در طول سال ادامه یافت . اخبار ضد و نقیضی که از سوی مسئولان آموزش و پرورش روی خروجی خبرگزاری ها قرار می گرفت برای ما امید و ناامیدی را درپی داشت...

وزیر آموزش پرورش در اواسط بهمن وعده داد که به زودی مشکل معلمان پیمانی رفع می شود . ما با دل های نگران و مضطرب امیدوار شدیم .

در اوایل خرداد امسال محمد حسین سلیمی جهرمی رییس مرکز توسعه نیروی انسانی وزرات اظهار داشت: تبدیل وضعیت ها بر اساس قانون امور اداری در حال انجام است ولی 15 روز پس ازاین خبر سید حسن حسینی مدیر کل امور اداری وزارت آموزش وپرورش در پاسخ به این سوال که آیا مجوزی برای تبدیل وضعیت ها از پیمانی به رسمی اخذ شده است؟، اظهار کرد: علی رغم پیگیری های صورت گرفته تاکنون مجوزی برای تبدیل وضعیت نیروها دریافت نشده است.

حال چند سوال از آقای دکتر فانی داریم :

آیا گرفتن مجوزی که هیچ گونه بار مالی برای دولت در پی نداشته است و همچنین طبق قانون مدیریت خدمات کشوری مدت زمان تبدیل وضعیت از پیمانی به رسمی سه سال است این همه زمان می خواهد ؟

آیا نشان از ضعف عملکرد شما نیست؟

چرا آقای حاجی بابایی در بدو ورود به آموزش و پرورش پنج هزار معلمان پیمانی آزمون 86 را فقط با یکسال سابقه در مدت زمانی کمتر یک ماه از وعده تا عمل تبدیل وضعیت کرد ؟

آقای دکتر فانی ما معلمان پیمانی 89 امسال را بسیار سخت گذراندیم ، دل بستیم به وعده های شما و معاونان تان ؛ ولی نمی دانیم چند سال برای عملی شدنشان صبر کنیم ؟

تا کی باید دل هایمان با اخبار ضد و نقیضی که از سوی مسئولان وزراتی که شما متولی آن هستید بلرزد ؟

ما جوانانی که با دنیایی از انگیزه و عشق وارد آموزش وپورش شدیم را نابود نکنید!

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از وبسایت خبری دمادم، تاریخ انتشار: -، کد مطلب: -:www. damadam. ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین