پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۰۱۲۵
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۳
طبق اطلاعات دریافتی و به نقل از ایندیپندنت ‏ نخستین محموله واکسن‌های کرونای خریداری شده ‎ایران از ‎کره‌جنوبی بارگیری شد ساعتی پیش به تهران رسید. شرکت هواپیمایی فارس ایر قشم عملیات انتقال این واکسن‌ها را انجام داد. هنوز هم مشخص نیست دلیل رسانه‌ای نکردن این خبر چیست. این در حالی است که مشاور وزیر بهداشت، این خبر را تکذیب کرده است.

  شعار سال: بابک تقوایی  در توئیتی مدعی شده است که بنا به اطلاعات دریافتی از ایندیپندنت ‏ ، نخستین محموله واکسن‌های کرونای خریداری شده ‎ایران از ‎کره‌جنوبی بارگیری شد و ساعتی پیش به تهران رسید. .شرکت هواپیمایی فارس ایر قشم عملیات انتقال این واکسن‌ها را انجام داد.


هنوز هم مشخص نیست دلیل رسانه ای نکردن این خبر چیست و کدام نهاد این واکسن را ضبط و به دست چه کسانی خواهد رسید ، پیش از این هلال احمر در چندین خبر متناقض گفته بود یک خیر قرار است برای ما واکسن بفرستد.

این در حالی است که علیرضا وهاب زاده مشاور وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی ، این خبر را تکذیب نموده و بیان داشته است که ما همچنان در نوبت خرید واکسن هستیم تا پیش از تولید انبوه واکسن داخلی بتوانیم گروه‌های در معرض خطر و کادر درمان را واکسینه کنیم. تا این لحظه واکسنی به ایران تحویل داده نشده و قطعا لیست کشورهایی که واکسن تحویل گرفته‌اند، مشخص است.

منتظر توضیحات و شفاف سازی از طرف کلیه ذی نفعان و ذی مدخلان برای تنویر افکار عمومی و کاهش و مقابله با شایعات احتمالی، هستیم.


اختصاصی پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
0
من فکر میکنم که راستش درست باشه ایندپندنت خبر دروغ منتشر نمیکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
0
0
اين همه بدبين بودن هم خوب نيست رسانه هاي داخلي خودمون بيشتر حق دارن تا ما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
0
0
چجوری برای یک کار این همه خبر های ضد ونقیض بیرون میاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
0
0
اميد داريم كه اين خبر هرچي زودتر ملت عزيز ايران رو خوشحال كنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
0
0
واكسن فايزر در ايران ميتونه زمينه ساز بهبود كرونا بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین