پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۰۴۵
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۳
هر چند استان خراسان جنوبی از نظر مرز جغرافیایی تفکیک شده، اما مرز انسانی آن همچنان خراسان بزرگ است/ رضایت عمومی در همه کارها و فعالیت ها در اولویت است/ با همه گروه های سیاسی همکاری دارم/ معدن و مرز مهمترین مزیت خراسان جنوبی است

شعارسال: سیدعلی اکبر پرویزی، استاندار جدید خراسان جنوبی در اولین اظهار نظر خود در مقام استاندار خراسان جنوبی اعلام کرد: تلاش خواهم کرد تا با مردم صادق باشم و این صداقت در راس برنامه های کاری من خواهد بود، چون با وعده های پوچ و دروغین نمی توان کار به جایی برد و رضایت مردم را به دست آورد.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی از نیروهای قوی و توانمند و مردم خوب، متدین و فهیم و تلاشگر برخوردار است افزود: می کوشم از همه ی نیروهای استان برای توسعه و پیشرفت خراسان جنوبی کمک بگیرم.

استاندار جدید خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه نمی شود به مردم وعده دروغ داد تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم با ایجاد فضای همدلی و همکاری برای توسعه و آبادانی خراسان جنوبی تلاش کنیم.

مهندس پرویزی با بیان اینکه هر چند استان خراسان جنوبی از نظر مرز جغرافیایی تفکیک شده، اما مرز انسانی آن همچنان خراسان بزرگ است عنوان کرد: تلاش دارم با کمک مردم استان،مسئولان و علاقمندان به توسعه و آبادانی برای پیشرفت همه جانبه استان کار کنم، ضمن آن که با همه گروه های سیاسی استان همکاری خواهم داشت.

وی بابیان اینکه توفیقات در عرصه های مختلف بدون همکاری مردم و گروه های سیاسی و اجتماعی میسرنیست اظهار کرد : امیدواریم همدلی همه نیروها زمینه ساز و بستر توسعه باشد.

مهندس پرويزي با تاکید بر اینکه همه کارها و فعالیت ها باید رضایت عمومی را به دنبال داشته باشد گفت: زیاد اهل سخنرانی و وعده نیستم و درمدت مسئولیت در خراسان شمالی به عنوان خادم ملت همواره سعی داشته ام تا کارها زمانی که انجام می شود بازگو و رسانه ای شود و اعتقاد دارم باید با مردم صادق بود و در این مسیر حرکت کرد.

وی نقش رسانه ها در پیشرفت و توسعه استان را مهم خواند وگفت: امیدوارم همه فعالان عرصه رسانه استان اینجانب را کمک و یاری دهند.

مهندس پرویزی توجه بیشتر به واحدهای موجود صنعتی و معدنی خراسان جنوبی و بررسی یکایک مشکلات در حوزه های مختلف و رفع چالش های آنان را از اولویت های کاری خود در این بخش برشمرد و گفت: توجه به پروژه های نیمه تمام عمرانی، طرح های تولیدی و توجه به ادامه کار واحدها صنعتی و معدنی را از دیگر اولویت های کاری در این استان عنوان کرد.

استاندار جدید خراسان جنوبی توجه بشتر به بخش صنعت و معدن و اشتغال را در جهت تداوم تولید و پایداری آن مهم خواند و بر همکاری همه نخبگان و فعالان اقتصادی برای توسعه و پیشرفت در این عرصه تاکید کرد.

وی در ادامه به پتانسیل و مزیت خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: این استان در حوزه های مختلف از جمله مرز و تعاملات مرزی و معادن مزیت های زیادی دارد که امیدوارم با کمک نیروهای فعال و توانمند این استان به موفقیت نایل آییم.

مهندس پرویزی امیدواری کرد: در مدتی که میهمان مردم خونگرم و مهمان نواز خراسان جنوبی هستیم بتوانم کمتر حرف زده و بیشتر عمل کنم تا مردم عملکرد ها را ببینند نه حرف و سخنرانی ها را و این مهمترین رویکرد من است چون نمی شود و نباید به مردم وعده دروغ داد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت تابناک خراسان جنوبی، تاریخ انتشار: 8تیر1395، کدخبر: 252358: www.tabnakskhorasan.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین