پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۱۱۷۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲
رییس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور گفت: اکثر مراکز فنی و حرفه‌ای برای آنکه بتوانند تولید متناسب با نیاز بازار را ارائه دهند نیاز به تجهیزات مناسب دارند.
شعار سال: علی اوسط هاشمی روز پنجشنبه در گفتگو با ایرنا، ابراز داشت: از آذر ٩٨ تا مرداد امسال ۲ هزار استاندارد جدید منطبق با تقاضای روز و حاصل رویش فناوری‌های جدید تدوین شد و برای اجرای استاندارد‌ها بخشی از کارگاه‌ها باید تغییر کاربری داده شود و به سمت مشاغل نوین مانند ارایه آموزش در زمینه فناوری اطلاعات تغییر کنند.
وی بیان کرد: استاندارد آموزش‌های مهارتی برای ۴۰ رشته از ۵۴ رشته‌ای که در پنج هزار و ۴۰۰ مرکز آموزش فنی و حرفه کشور ارائه می‌شود تدوین شده است.
رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور خاطرنشان کرد: تمام استاندارد‌های آموزشی نوین متناسب با نیاز‌های گروه‌های هدف و جامعه تدوین شد.

وی اضافه کرد: دولت توجه ویژه‌ای به بخش توسعه آموزش‌های مهارتی دارد و برای نخستین بار بعد از انقلاب با دستور رئیس جمهوری و سه وزیر و معاون اول رئیس جمهوری، با دریافت ردیف اعتباری از محل فروش سهام در بورس برای تجهیز تمام مراکز فنی و حرفه‌ای کشور موافقت شد.

وی خاطرنشان کرد: مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در تمام زمینه‌های نرم‌افزاری، سخت افزاری و آموزشی با تخصیص اعتبارات مجهز می‌شوند تا بر اساس شرایط و فناوری روز پیشرفت لازم صورت گیرد.
رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: توجه دولت تدبیر و امید به ارائه آموزش‌های مهارتی با تکیه بر علم روز و نیاز بازار در سال‌های گذشته کم‌نظیر است و باید از این فرصت و ظرفیت برای توسعه آموزشی و اشتغالزایی بهره گرفت.
استان سمنان یکی از استان‌های موفق در ارائه آموزش‌های مهارتی است و ۶۴۴ نفر از مهارت‌جویان این اداره کل نیمه نخست امسال در محیط‌کار واقعی و هشت‌هزار و ۲۲۵ نفر نیمه نخست امسال، با وجود شیوع کرونا، در بخش دولتی و مراکز غیردولتی استان آموزش‌های مهارتی فراگرفتند.

۲۸۶ مرکز فعال آموزش دولتی و غیردولتی فنی وحرفه‌ای در استان سمنان وجود دارد.

هاشمی رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور طی سفر سه روزه برای شرکت در آیین معرفی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان و بازدید و افتتاح مراکز آموزش‌های مهارتی به این استان سفر کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹، کد خبر: ۸۴۱۷۵۹۸۷، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
0
0
مگر 30 درصد بقیه مراکز فناوری روز رو دارن؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
0
0
اموزش در زمینه فنی حرفه ای اصلا نتونسته شرایط خوبی رو برای خودش ایجاد کنه بعد از این همه سال
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
0
0
فناوری روز مال کشورهایی هست که مرز هاشون رو به کشور های دیگه نبندن
ناشناس
Netherlands
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
0
0
سمنان هم میتونه در این زمینه نمونه خوبی برای استان های دیگه مون باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین