پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۲۰۴۹
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰
مربی کشوری سازمان فنی و حرفه‌ای در زمینه آموزش نانوایان گفت: متأسفانه حال نان کشورمان خوب نیست و جامعه، چوب خلأ آموزش در صنعت نان را می‌خورد.
شعار سال: محمدرضا خواجه تصریح کرد: فلاسفه تعلیم و تربیت همواره بر آموزش کاربردی تأکید داشته‌اند.
 
وی افزود: متأسفانه در حال حاضر مربیان فنی و حرفه‌ای ما در حوزه نان کاربلد نیستند. کارشناسان تغذیه در وزارت بهداشت بسیارند منتها مربی متخصص در حوزه نان نداریم.

خواجه ادامه داد: دلیل اینکه در طول سالیان گذشته نتوانسته‌ایم حال نان را خوب کنیم، این بوده که استادان آموزشی نان، ارتباطی با صنعت نان نداشته‌اند.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه آموزش تئوری در حوزه نان کاربردی و مثر ثمر نیست و مهارت‌آموزی در نانوایی باید کارگاهی شود، اظهار کرد: متأسفانه غالباً مهارت‌آموزی در واحد‌های نانوایی به صورت تجربی است و آموزش‌ها فنی و اصولی نیست.

مربی کشوری سازمان فنی و حرفه‌ای در خاتمه گفت: متأسفانه علت ضعف کشور در حوزه نان، این است که مربیان تحصیل‌کرده و آکادمیک از حضور در محیط‌های کارگاهی سر باز می‌زنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از غلات‌نیوز، تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹، کد خبر: ۳۰۶۰۲، ghalatnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین