پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۲۱۷۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۶
شهردار شهریار باید پاسخ دهد که چرا نظارتی بر تبلیغات محیطی سطح شهر تحت مدیریتش ندارد و اجازه می‌دهد پیمانکارش بدون رعایت قوانین هر نوع تبلیغی که می‌خواهد در سطح شهر به نمایش گذارد؟!

شعار سال:خبرنگار نگین نیوز برای پیگیری اینکه آیا تبلیغات پر حاشیه املاکی که هر بار با یک عنوان روی بیلبوردهای شهر شهریار اکران می شود، طبق قانون دارای مجوز اکران از اداره ارشاد می باشد یا خیر، با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی‌ تماس گرفت.

نادر نیک‌خواه در این خصوص گفت: متاسفانه تبلیغات مورد نظر مجوز اکرانی از اداره ارشاد دریافت نکرده است و چندین بار طی نامه هایی به شهرداری شهریار و کانون های تبلیغاتی مورد نظر تذکر داده شد که تاکنون توجهی به اخطارهای اداره ارشاد نداشتند!

 شهردار شهریار باید پاسخ دهد که چرا نظارتی بر تبلیغات محیطی سطح شهر تحت مدیریتش ندارد و اجازه می دهد پیمانکارش بدون رعایت قوانین هر نوع تبلیغی که می خواهد در سطح شهر به نمایش گذارد !!

 

پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال، برگرفته از کانال تلگرامی نگین غرب استان تهران

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
0
0
فرهنگ و ارشاد اسلامي در ايران بدون مجوز دست به كارهايي در دوره روحاني زده كه سند 2030 هم توش هويداست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
0
0
ارشاد اسلامي در ايران به هيچ عنوان نتونسته شرايط رو سامان بده و نياز به كمك رواني و استراتژيك داره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین